Toto på Midtfyn
Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-07-02 14:26

Hvad synes I her i gruppen om Totos optræden på Midtfyn?

Personligt synes jeg det var en dårlig koncert, ikke mindst fordi
forsangeren havde svært ved at synge....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : John K

Dato : 14-07-02 17:08

> Hvad synes I her i gruppen om Totos optræden på Midtfyn?
>
> Personligt synes jeg det var en dårlig koncert, ikke mindst fordi
> forsangeren havde svært ved at synge....

Jeg hørte dem ikke på Midtfyn, men til Rock Under Broen for nogle år siden
og der var de én stor skuffelse.

De kunne hverken spille eller synge og flere af bandmedlemmerne var både
skæve og stive.

De har åbenbart ikke forandret sig siden da...

Mvh

John K

Fra : Sunz

Dato : 14-07-02 17:13

Men SIMPLE MINDS var kanon på grøn koncert i Odense igår!!!

*LOL* (o:

-Sunz

Fra : John K

Dato : 14-07-02 17:22

> Men SIMPLE MINDS var kanon på grøn koncert i Odense igår!!!
>
> *LOL* (o:

Jeps et fedt liveband - og Safri Duo sparkede også røv. Bare lidt træls at
lyden ikke også sparkede røv til Grøn Koncert...

Mvh

John K

Fra : Sunz

Dato : 14-07-02 17:26

John K skrev:
> Bare lidt træls at
> lyden ikke også sparkede røv til Grøn Koncert...

Ja det gik især ud over koncerten med Tim Christensen... Som ellers gjorde
det godt. Bare synd at han ikke kunne spille lidt flere DML-numre. ;o(

-Sunz

Fra : John K

Dato : 14-07-02 18:22

> Ja det gik især ud over koncerten med Tim Christensen...

Eller var det omvendt

Fra : Syfax

Dato : 14-07-02 23:01

"Sunz" <sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det gik især ud over koncerten med Tim Christensen... Som ellers gjorde
> det godt. Bare synd at han ikke kunne spille lidt flere DML-numre. ;o(
>
> Jeg kan sgu godt forstå hvis hr. Christensen gerne vil spille
det musik,han er aktuel med,fremfor at spille Dizzy Mizz Lizzy,
for en bande melankolikere.
Det tror jeg er enhver kunstners ønske.

Hvor mange gange tror i Paul McCartney har været ved at
springe i luften over fans der råber:"OI!!Play some Beatles,ae!!"

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-07-02 04:27

Syfax wrote:

> Hvor mange gange tror i Paul McCartney har været ved at
> springe i luften over fans der råber:"OI!!Play some Beatles,ae!!"

Når du skriver det på den måde, minder det mig om den scene i
Trainspotting hvor Spud er til jobsamtale efter at have taget ca. 1 kg
speed. Skægt.

/David

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 14-07-02 19:39

Sunz wrote:

> Men SIMPLE MINDS var kanon på grøn koncert i Odense igår!!!
>
> *LOL* (o:
>
> -Sunz

Har du overvejet at ændre subject-linien, da du ændrer emne.?
Gør det næste gang.

Se link indsat nederst for at finde ud af hvordan.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Sunz

Dato : 14-07-02 19:43

Jørgen Rasmussen skrev:
> Har du overvejet at ændre subject-linien, da du ændrer emne.?
> Gør det næste gang.
>
> Se link indsat nederst for at finde ud af hvordan.

SIKKERT!!!!

-sunz

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-07-02 12:33

On Sun, 14 Jul 2002 18:13:07 +0200, "Sunz" <sune23@worldonline.dk>
wrote:

>Men SIMPLE MINDS var kanon på grøn koncert i Odense igår!!!

Og ligeså gode i Esbjerg.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-07-02 12:33

On Sun, 14 Jul 2002 18:08:27 +0200, "John K"
<sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote:

>Jeg hørte dem ikke på Midtfyn, men til Rock Under Broen for nogle år siden
>og der var de én stor skuffelse.

Jeg var også skuffet over Midtfyns koncerten

>De kunne hverken spille eller synge og flere af bandmedlemmerne var både
>skæve og stive.

Det kender jeg ikke noget til. Men jeg er også lidt skuffet over deres
kommende single udspil som CMC er involveret i. Det bliver Bob
Marleys: Could you be loved. Det er sgu lidt for typisk CMC.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org