Flere quizzer
Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 14:00

Flere quizzer:

Kat- eller hundemenneske?
http://quiz.ivillage.com/pets/tests/catdog.htm
Jeg er 42,9% kattemenneske, 42,9% katte- og hundemenneske og 14,3%
hundemenneske.

Kæledyrsnavne:
http://quiz.ivillage.com/pets/tests/petnames.htm
Hmmm, den var jeg ikke god til - kun fire rigtige ud af 10

Hvor meget ved du om katte?
http://quiz.ivillage.com/pets/tests/knowcats.htm
Altså altså! Det gik heller ikke så godt. Kun tre rigtige ud af 8 Det
med kattens hjerteslag og indånding pr. minut kunne jeg ikke klare, heller
ikke kattens normaltemperatur i farenheit. Åh ja, og så havde jeg også fejl
i hvilken race, der er den største... men jeg tror nu, at jeg har ret og
quizzen tager fejl

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Kirstine

Dato : 14-07-02 14:45

In article <3d3175c0$0$13952$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, ng@dk-
ginkgo.dk says...
> [...]
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/catdog.htm
> Jeg er 42,9% kattemenneske, 42,9% katte- og hundemenneske og 14,3%

Sikke en masse quizzer *G* Jeg er helt klart kattemenneske 71,4 %.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-07-02 15:17

57,1 kat, 28,6 kat og hund og bare 14,3 hund

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Niels Peter

Dato : 14-07-02 15:41

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> 57,1 kat, 28,6 kat og hund og bare 14,3 hund

Sig mig kiggede du over skulderen på mig?

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 14-07-02 15:39

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse

(...)

> men jeg tror nu, at jeg har ret og
> quizzen tager fejl ;

Hvilket viser, at du må være en "Cat Person"

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 16:34

> Hvilket viser, at du må være en "Cat Person"

*LOL*

MVH Grit

Fra : Mette Svangren

Dato : 14-07-02 16:29

Grit Wessel wrote:
:: Flere quizzer:
::
:: Kat- eller hundemenneske?
:: http://quiz.ivillage.com/pets/tests/catdog.htm
:: Jeg er 42,9% kattemenneske, 42,9% katte- og hundemenneske og 14,3%
:: hundemenneske.

Ikke megen tvivl her: 71,4 % kattemenneske, 28,6 % blandet og et stort,
rundt 0 % hund

MVH Mette

Fra : Ann K

Dato : 14-07-02 18:14

Ja... Må indrømme at jeg er en bastard
74,4 % mixed breed... resten fordelte sig ligeligt på hund og kat
Manden får derimod et alvorligt forklaringsproblem overfor Banden...
68,3 % hund... resten på blanding... dvs 0% på kat!!!!
(Hmmm - tror jeg sladrer til Saga!)

Mvh Ann - der virkelig morer sig heeerligt... quizzer er altså for
skægge, når bare man husker at de netop kun er for skæg

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 21:01

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in

> Flere quizzer:
>
> Kat- eller hundemenneske?
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/catdog.htm

okay, jeg er 42,9% kattemenneske, 42,9% blanding og 14,3%
hunndemenneske, jeg føler mig nu mest som kattemenneske

> Kæledyrsnavne:
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/petnames.htm

50%, men indrømmet det var rent gætværk. Tror egentlig kun at Muffin
var et sikkert valg

> [...]
> Altså altså! Det gik heller ikke så godt. Kun tre rigtige ud af 8
> Det med kattens hjerteslag og indånding pr. minut kunne jeg

Der gættede jeg rigtigt.

> heller ikke kattens normaltemperatur i farenheit.

Det regnede jeg lidt på for jeg kan da huske ca. hvad min dyrlæge sagde
normaltemperaturen på en kat er.

> ja, og så havde jeg også fejl i hvilken race, der er den
> største... men jeg tror nu, at jeg har ret og quizzen tager fejl

Selvom med mit lille kendskab til racer tror jeg heller ikke på deres
svar, mit var også forkert.
Ialt 3 forkerte svar, kunne være jeg skulle overveje at spille lotto i
morgen

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-07-02 22:55

Hmm... 71,4% kat - og det har de den frækhed at påstå, kan give mig
problemer! Det skulle da lige være de 28,6% der mangler *S*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/