Hvilket kat ville du være, hvis du var en ~
Fra : Helle Andersen

Dato : 14-07-02 13:17

http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm

Jeg ville være en ......... ocikat

--
Helle
DK Tick-Tag
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

Fra : Martin Hughes

Dato : 14-07-02 13:33

Det var da sjovt
Jeg ville være en norsk skovkat. Sjovt da jeg lige fik to norske killinger
igår

Kari

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:36

> Jeg ville være en ......... ocikat

Samme her.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 13:41

Perser? Sjovt nok, hvis jeg tester hvilken hund jeg er får jeg Jack Russell
terrier - hm, det hænger vist ikke helt sammen?

:Pia

Fra : Lene Vang

Dato : 14-07-02 13:46

Perser - *suk* jeg vil ikke være en perser hulk hulk

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Helle Andersen

Dato : 14-07-02 13:47

> Perser? Sjovt nok, hvis jeg tester hvilken hund jeg er får jeg Jack
Russell
> terrier

Jeg ville også være en Jack Russel

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:48

> Perser? Sjovt nok, hvis jeg tester hvilken hund jeg er får jeg Jack
Russell
> terrier - hm, det hænger vist ikke helt sammen?

Som hund ville jeg være en saint bernard. Jeg ved ikke hvordan det passer
sammen med ocikatten, da jeg ikke kender nogen af racerne specielt godt.

MVH Grit

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-07-02 13:35

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev...
> Jeg ville være en ......... ocikat

Jeg får svaret - Snowshoe

Camilla

Fra : nitsen

Dato : 14-07-02 14:13

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

meow - jeg er oss' en ocikat, og så måtte jeg jo lige se hundetingen osse -
jeg er en cockerspaniel - hmmmm - sjovt er det jo § - tog osse lige
testen om jeg er en katteperson eller hundeperson - blev ikke overrasket
over at konstatere at jeg er til begge dele §

Mvh

Anita og Frode der ikk' lige ved om han synz at hans mor ligner en
cockerspaniel *fniz*

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 14-07-02 18:48

On Sun, 14 Jul 2002 15:12:51 +0200, "nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>testen om jeg er en katteperson eller hundeperson - blev ikke overrasket
>over at konstatere at jeg er til begge dele §

   Ocicat og cocker spaniel her - og jeg ville være til briter,
russere og chartreux på kattesiden og flatcoated retriever på
hundesiden.....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Britta Larsen

Dato : 14-07-02 14:16

> Jeg ville være en ......... ocikat

Jeg ville være end som norsk skov kat :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Kirstine

Dato : 14-07-02 14:39

In article <3d316bfd$0$16822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
katte@mail.dk says...
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

En norsk skovkat *G*
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-07-02 15:23

Hihihi jeg ville være en perser

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 14-07-02 15:22

In article <3d316bfd$0$16822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
katte@mail.dk says...
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

Jeg ville være en, uafhængigt svar, lille nougat tonkineser ved navn
Scottie. For er du gal hvor han bare stjæler alle pigernes hjerter når
de kommer på besøg De vil alle sammen have ham med hjem og nusse, og
det er sgu' da ikke en helt dårlig egenskab ))))

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Niels Peter

Dato : 14-07-02 15:47

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

Tror du ikke, de svarer det lige meget hvordan man har udfyldt - det fik jeg
nemlig også at vide, og jeg har da allerede bestilt at blive en Russian Blue
i mit næste liv

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 16:22

> [...]
jeg
> nemlig også at vide, og jeg har da allerede bestilt at blive en Russian

Hvis jeg lod som om jeg ville have korthårs, var Russian Blue faktisk nr. 2
på listen! Så de er måske værd at stifte bekendtskab med. nr. 1 kendte jeg
ikke.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 19:49

bare for sjov, hvordan ville sådan en gå i spænd med en Maine Coon? Gemalen
elsker blå pels...

:Pia

Fra : Line Wolff

Dato : 15-07-02 08:49

Fantastisk test! Jeg fik Russian Blue som nr. 1 og Bengal som nr. 2 og det
passer jo helt perfekt. Det er næste uhyggeligt =)

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Kate

Dato : 14-07-02 23:23

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> [...]
>
> Tror du ikke, de svarer det lige meget hvordan man har udfyldt -
> det fik jeg nemlig også at vide, og jeg har da allerede bestilt at

Næ, mig bedømte de til at være perser. Okay, jeg har kun bestilt at
blive kat i mit næste liv ikke hvilken race eller ikke-race. Men at
blive perser er nok ikke lige mig for jeg bryder mig ikke særligt meget
om at man rører mit hår

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-07-02 06:47

Kate skrev

<Næ, mig bedømte de til at være perser. Okay, jeg har kun bestilt at blive
kat i mit næste liv ikke hvilken race eller ikke-race. >

Sådan har jeg det også, "bare" en kat, men selvfølgelig
helst hos mennesker som os (absolut katte-tossede)

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 18:02

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Sådan har jeg det også, "bare" en kat, men selvfølgelig
> helst hos mennesker som os (absolut katte-tossede)

Ja, selvfølgeligt, ellers kan det være ligemeget

Kate

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 05:33

On Tue, 16 Jul 2002 19:01:45 +0200, Kate <kate@oliwer.dkligeher>
wrote:

>"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

>Ja, selvfølgeligt, ellers kan det være ligemeget

Heh, ja. For pokker hvor har sådan en kat tilgengæld også et kongeliv.
Ingen pligter, bare ligge og sove de obligatoriske 16-18 timer
dagligt, få maden serveret og så blive kælet med. :)

Fra : Anita Christensen

Dato : 14-07-02 17:03

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

Og her er det en norsk skovkat Det må være noget skæbne-noget .. sådan
en har vi lige købt og får til august

Mange hilsner
Anita (og Jumpy som ikke helt forstår hvorfor sådan en skovkat får hans moar
til at snakke om at blive kørt træt og generobring af nattesøvn og sådan)

Fra : Ann K

Dato : 14-07-02 17:13

Hi, hi.... Snow-shoe her
Som hund en shetland sheepdog ;)
Manden ønsker ikke at tjekke "sin" hunderace... han sidder stadig og
forsøger at komme sig over at blive sammenlignet med en ...........
Perser *ggg*
Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 14-07-02 17:18

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:ags7tj$con$1@sunsite.dk...

> Manden ønsker ikke at tjekke "sin" hunderace... han sidder stadig og
> forsøger at komme sig over at blive sammenlignet med en ...........
> Perser *ggg*

*lol* Skal jeg sende telefonnummeret til den psykiske skadestue ???

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lene Vang

Dato : 14-07-02 18:09

Det er da heller ikke spor sjawt at blive samlignet med en Perser

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-07-02 18:07

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev...
> Det er da heller ikke spor sjawt at blive samlignet med en Perser

Nå nå, nu går testen jo nok mest på personlighed, og ikke på udseende - og
er det vel ikke så slemt... Jeg mener, persere er da nogle vældig rare
katte - udseende kan man jo altid diskutere

Mvh. Camilla

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 14-07-02 18:38

On Sun, 14 Jul 2002 14:17:12 +0200, "Helle Andersen" <katte@mail.dk>
wrote:

>http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
>Jeg ville være en ......... ocikat

   Os' mig os' mig =)

Fra : Broxgaard

Dato : 14-07-02 19:23

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

Som kat er jeg Burmese nogle der kender den?? jeg gør ikke

som hund er jeg Llasa Apso (den er bare grim)

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-07-02 19:43

"Broxgaard" skrev :

> Som kat er jeg Burmese nogle der kender den?? jeg gør ikke

-Ret sjovt, for jeg har burmesere (hedder på engelsk Burmese), men ville som
kat være en perser. -Lige omvendt af dig *g*

Du kan se burmesere på min hj.side:
http://pandoras_burmese.tripod.com

Mange hilsner
Katrine

Fra : Broxgaard

Dato : 14-07-02 19:37

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> -Ret sjovt, for jeg har burmesere (hedder på engelsk Burmese), men ville
som
> kat være en perser. -Lige omvendt af dig *g*

De er da søde

> Du kan se burmesere på min hj.side:
> http://pandoras_burmese.tripod.com

Fin side du har

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-07-02 19:25

Helle Andersen <katte@mail.dk> skrev i
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat
>
> --
> Helle
> DK Tick-Tag
> http://kattenet.dk
> http://dekatten.dk

Oss mig *S*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-02 20:19

Jubiii.....jeg blev en perser *kæmpesmil*......verdenens smukkeste og
sødeste kat Behøver jeg at fortælle at jeg har 4 dejlige persere?

Absolute persian

Gonzo

Fra : Maj-Britt

Dato : 14-07-02 23:53

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://quiz.ivillage.com/pets/tests/cats.htm
>
> Jeg ville være en ......... ocikat

Jeg ville være en burmeser og som hund en Jack Russell, hvilket jeg ikke
liiiige helt havde forestillet mig i min vildeste fantasi Hmmm... jeg
havde forestillet mig lidt mere som en magelig kat men terrier temperamentet
passer vist meget godt *fnis*

Mvh Maj-Britt

Fra : Brian Olsen

Dato : 15-07-02 09:28

norsk skovkat og cocker spaniel
og i testen om katte eller hunde menneske fik jeg 57,1%
dvs hverken eller... eller måske begge dele.

Bente

Fra : Lene

Dato : 15-07-02 10:14

He he, jeg er sørme også en Ocicat. Jeg glæder mig til Klaus kommer
hjem, så jeg kan teste ham og se, hvad det egentlig er, jeg bor sammen
med

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 16-07-02 09:18

Jeg er en "snowshoe" - dem har jeg nu ikke set herhjemme, men det lyder
da som en vældig hyggelig misser:

The Snowshoe is gregarious and talkative. She is always ready for fun
and will regularly try to instigate a game. While her strong intellect
leads her to try new things, it also causes her to become easily bored
when a task is mastered. Variety is truly the spice of life for this
kitty! Affectionate with others, eager to interact, the Snowshoe is
always the ‘belle of the ball’.

/Pernile