Kun 112...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-07-02 12:23

Hej

Familien og jeg var på tur igår, også faldt snakken på hvorfor man nogen
steder kun kan ringe til 112, (det stod på min fatter's mobil).
Det der blev diskuteret var, hvorfor man kun kan ringe til 112, og ikke til
andre numre, for der må da være dækning når der kan ringes til 112, eller er
det et "specielt net" ???

Tak
/C.T.

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-07-02 12:25

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> andre numre, for der må da være dækning når der kan ringes til 112, eller

Det der er sket er at dit normale telselskab ikke har kunnet leverer
dækning, og derfor har telefonen automatisk roamet på et andet ned med kun
mulighed for at ringe til 112, da du jo ikke er kunde på det andet net :)

Fra : N/A

Dato : 14-07-02 12:56

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-07-02 12:56

Hej

> Hvis du fx. er TDC kunde og er et sted hvor TDC ikke dækker - kan du
> ikke ringe til hvem som helst.
> Måske er der Sonofon dækning i stedet, som du så kan lave 1-1-2 opkald
> med - men heller ikke andet !

det var også mit argument, men skulle lige være sikker
Tak skal i ha'

/C.T.

Fra : Streamer@mail.dk

Dato : 15-07-02 10:39

> Hej

> det var også mit argument, men skulle lige være sikker
> Tak skal i ha'
>
> /C.T.

Jeg har da engang stået i en undergrund eller hvad man nu skal kalde det, og
hverken min eller nogle af mine kollegaer havde noget signal. Og det var
både Sonofon, Teledanmark, Telia, og Debitel men alligevel kunne vi ringe
ril 1-1-2... Kan den forklares?

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-07-02 11:51

<Streamer@mail.dk> wrote in

> [...]
> noget signal. Og det var både Sonofon, Teledanmark, Telia, og
> Debitel men alligevel kunne vi ringe ril 1-1-2... Kan den

Sikkert fordi din telefon kun checker signal på de net den kan få lov
at komme på. Når der ikke er noget signal skriver den at du kun kan
foretage nødopkald - og så håber den ellers bare på at den kan finde
et signal hvis det bliver nødvendigt.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-07-02 20:09

> Og det var
> både Sonofon, Teledanmark, Telia, og Debitel men alligevel kunne vi ringe
> ril 1-1-2... Kan den forklares?

Tjae... miraklernes tid er jo som bekendt ikke forbi, så måske kunne det tænkes
at Orange havde dækning?? :*)

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 16-07-02 23:25

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> wrote in message

> Tjae... miraklernes tid er jo som bekendt ikke forbi, så måske kunne det
> [...]
naaaa... tror mere på henrik stidsens forklaring ..

/keld