Cactus Xider reklamen
Fra : Zero Cool

Dato : 14-07-02 12:30

Hvis det er det drikken hedder, hvem har så lavet den Sang/jingle ting de
har til at kører?? Håber der er nogen der kan hjælpe...

--
Favorite Quote

"have fun in the sun, get laid in the shade!!"

Fra : Ulrik Kold

Dato : 14-07-02 13:22

On 7/14/2002 1:29 PM, Zero Cool wrote:
> Hvis det er det drikken hedder, hvem har så lavet den Sang/jingle ting de
> har til at kører?? Håber der er nogen der kan hjælpe...

Det er såmænd meget simpelt - lyt til speaken:

Sangen hedder "Time to get down" og er med Timo Maas. Mixet hedder "Timo
Maas Vocal Mix" eller noget i den stil.

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Ulrik Kold

Dato : 15-07-02 23:25

On 7/14/2002 2:22 PM, Ulrik Kold wrote:

> Det er såmænd meget simpelt - lyt til speaken:

*Ahrøm* Det slår mig nu (efter at have set reklamen i biffen *igen*), at
der slet ikke bliver sunget "Time to get down..." i reklamen. Det er
noget, jeg har sat på i mit eget hoved fordi jeg elsker den sang. Men
det rokker stadig ikke på at fakta stadig er...

> Sangen hedder "Time to get down" og er med Timo Maas. Mixet hedder "Timo
> Maas Vocal Mix" eller noget i den stil.
>
> .kold

God fornøjelse og undskyld den let hovne tone i første indlæg.

..kold

Fra : Thøger Terp

Dato : 16-07-02 18:55

Ulrik Kold <kold@[NOSPAM]superbruger.dk> wrote:

> Sangen hedder "Time to get down" og er med Timo Maas. Mixet hedder "Timo
> Maas Vocal Mix" eller noget i den stil.

Nej den hedder kun "To get down" - ingen time her

/Thøger