No-cd crack til Warcraft 3!
Fra : F-P

Dato : 14-07-02 12:02

Hej!

Jeg har tænkt på at installere no-cd crack til warcraft 3 sån' jeg ik
behøver at smide cd'en i når jeg skal spille! men er der nogle ulemper ved
dette? Jeg tænker på om jeg f.eks. går glip af filmsekvenserne, for det har
jeg oplevet i et andet spil (Heroes III tror jeg det var)!

Hvis jeg mister noget ved at installere den gider jeg ikke! Men gør jeg
det???

Og hvilken en af crack filerne skal jeg downloade! Der er sgu så mange inde
på gamecopyworld!

Mvh Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-07-02 12:38

In article <3d315a96$0$46266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"F-P" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> det???
>
> Og hvilken en af crack filerne skal jeg downloade! Der er sgu så mange inde

Du kan ikke spille online på Battle.net med NOCD cracks.

Lav i stedet en CD kopi til at spille fra.

Fra : Morten Pedersen

Dato : 14-07-02 13:02

en CD kopi til at spille fra.

læg mærke til at F-P siger han at han ikke ønsker at smide CD-en i drevet
hver gang, ikke at han skal bruge en cracket version af spillet, altså
funker den med bare at lave en ny CD ikke helt
--
Morten Pedersen

// The answer of the ultimat question regarding life, \\
// The Universe adn Everything is... 42 ! \\
Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Fra : Jesper Christensen

Dato : 14-07-02 13:35

Morten Pedersen skrev følgende....

> læg mærke til at F-P siger han at han ikke ønsker at smide CD-en i
> drevet hver gang, ikke at han skal bruge en cracket version af
> spillet, altså funker den med bare at lave en ny CD ikke helt

Læg mærke til at F-P OGSÅ spørger om der vil være nogen ulemper ved at have
en no-cd crack og Povl derefter svarer at han dermed ikke kan spille på
Battlenet og at en idé måske ville være at lave en ekstra kopi af spillet.
Så Povl svarer altså netop på hvad der blev spurgt og kommer derefter med et
forslag til hvordan han mener det problem kunne løses.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-07-02 14:05

On Sun, 14 Jul 2002 08:35:23 -0400, "Jesper Christensen"
<bigjayNOSPAM@image.dk> wrote:

>forslag til hvordan han mener det problem kunne løses.
Hvilket af problemerne løses ved en cd-kopi?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-07-02 16:12

Daemon Tools kan lave en Virtual CDrom drev med en ISO fil

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-07-02 17:58

In article <3d317565.1602414@news.sunsite.dk>,
simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk (Simon Kamber) wrote:

> Hvilket af problemerne løses ved en cd-kopi?

At han ikke skal smide original CD'en i. Jeg er selv lidt bange for at
rende rundt med min bærbare med CD'en i, fordi CD'en kan komme til skade.

Heldigvis er Mac versionen ikke kopibeskyttet, da Mac brugere er
ærligere. Derfor var det let at lave en kopi.

Nero har ikke været i stand til at lave en brugbar kopi for mig af WC3
som kan køre på en PC :( Har ellers bedt Nero om at undlade
fejlkorrektion etc.

Fra : ASKF

Dato : 14-07-02 20:13

Povl H. Pedersen ytrede sig i
<nospam-CA2CEF.18575314072002@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>
>Nero har ikke været i stand til at lave en brugbar kopi for mig af WC3
>som kan køre på en PC :( Har ellers bedt Nero om at undlade

Så prøv med CloneCD + ClonyXXL
Allan Stig Kiilerich Frederiksen