REQ: Token-Ring driver PCMCIA
Fra : Linux

Dato : 14-07-02 12:01

Der skulle tilfældig vis ikke være en af jer der har en driver til et Ibm
Turbo 16/4 Token-Ring PCMCIA CARD 2 for windows en til win 95 og en til 98
til at ligge i jeres gemmer.
mvh. linux

---

Fra : cc

Dato : 14-07-02 18:40

http://www.networking.ibm.com/support/products.nsf/adapter

> [...]
Ibm
> Turbo 16/4 Token-Ring PCMCIA CARD 2 for windows en til win 95 og en til

mv cc

Fra : Finn S

Dato : 14-07-02 19:27

> Der skulle tilfældig vis ikke være en af jer der har en driver til et
Ibm
> Turbo 16/4 Token-Ring PCMCIA CARD 2 for windows en til win 95 og en til
98

Næh, men prøv her :
http://www.networking.ibm.com/support/products.nsf/Adapter?OpenForm

Vh Finn

Fra : Linux

Dato : 14-07-02 19:52

Ja men det var jo lige den side jeg manglede
tak for hjælpen Finn S
håber at jeg kan hjælpe dig en anden gang.

mvh Linux.

"Finn S" <strand@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Ibm
> 98