America's Army: trænings mission "Infantry~
Fra : Herbert

Dato : 14-07-02 11:42

Hey

Er der nogle af jer der kan få lov til, at spille subj? Nå, jeg skal til,at
spille misionen. Så bliver jeg smidt ud i hovede menuen Gør jeg noget
galt eller hvad ?

På forhånd tak

Erik
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-07-02 14:05

On Sun, 14 Jul 2002 12:42:15 +0200, "Herbert"
<Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote:

>Er der nogle af jer der kan få lov til, at spille subj? Nå, jeg skal til,at
>spille misionen. Så bliver jeg smidt ud i hovede menuen Gør jeg noget
>galt eller hvad ?
Den skal spilles på internettet. Der kræves modstandere af kød og
blod.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Janner

Dato : 15-07-02 13:56

Hej,

Hvordan fa'en kommer amn egentligt igang .... De par trænings øvelser ? Og
så ... der er sug ingen online game på lan listen .... Hjææælp der ser
ellers vældigt sjovt ud.

PÅ forhånd tak

Janner

Fra : Simon Kamber

Dato : 15-07-02 21:19

On Mon, 15 Jul 2002 14:56:18 +0200, "Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote:

>Hvordan fa'en kommer amn egentligt igang .... De par trænings øvelser ? Og
>så ... der er sug ingen online game på lan listen .... Hjææælp der ser
>ellers vældigt sjovt ud.
du skal have fat i gamespy arcade(gamespy.com)

Fra : Jacob

Dato : 16-07-02 18:04

> du skal have fat i gamespy arcade(gamespy.com)

Når man så har det og prøver at joine en Mouth Mckenna server (det siger
alle at man skal efter basic træning), så får man bare beskeden: Player is
not qualified for this level. Jeg har kvalificeret i basic og fået rang af:
Sharp shooter. Skal man have rangen: Expert for at komme videre?

--
Mvh Jacob

Fra : DWM

Dato : 16-07-02 18:48

"Jacob" <webmaster@pfu-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> not qualified for this level. Jeg har kvalificeret i basic og fået rang af:
> Sharp shooter. Skal man have rangen: Expert for at komme videre?

Nej man skal bare have gået igennem den. Derefter vil den på
nettet for at opdatere ens konto som man opretter på
http://66.220.21.11/

Det er nok der det er gået galt. Du skal lave en konto på den
side og så gå igennem træningsbanen igen og derefter logge på
nettet.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Jacob

Dato : 16-07-02 19:50

> Det er nok der det er gået galt. Du skal lave en konto på den
> side og så gå igennem træningsbanen igen og derefter logge på
> nettet.

Jeg har skam en konto og den opdaterer også fint. Når jeg har gennemført
træningen kommer den med en besked om et eller andet med at den skal
opdatere online, men der står ikke noget om en fejl nogen steder.

--
Mvh Jacob

Fra : Jacob

Dato : 16-07-02 22:39

Hej

Det virkede da jeg oprettede en ny bruger.

--
Mvh Jacob

Fra : DWM

Dato : 16-07-02 23:41

> Hej
>
> Det virkede da jeg oprettede en ny bruger.

Hmm...underligt. Men så længe at det virker nu... :)