animalsex
Fra : lover

Dato : 14-07-02 10:57

Hej

Jeg vil bare høre hvor mange der egentlig tænder på animalsex.
Har overværet det en gang hvor en pige blev bedækket..
Jeg er ligeledes intr. i kontakter.
Jeg ved at der er rigtig mange piger og par der er intr.
Håber at høre fra jer.

Hej så længe

Fra : Anita

Dato : 15-07-02 12:13

"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ligeledes intr. i kontakter.
> Jeg ved at der er rigtig mange piger og par der er intr.

Hvis du har svært ved at stave til interesseret, har du her hjælpen
*G*

Desuden er dette ikke en opslagsgruppe, hvor man finder 'artsfæller',
men en debatgruppe, hvor al oplæg til debat hilses velkommen

Venlig hilsen Anita