MS Windows
briani 27239
Drev-betegnelse
Fra : Søren Ernst

Dato : 14-07-02 09:21

Er det ikke muligt at ændre drev-betegnelserne på CD-rom m.v.
Jeg har isat en HD som slave den får drev-bogstav E: dvs. mine CD-drev får
D: og F: dette er lidt upraktisk.

Jeg kører Win 2000

Og lige et spørgsmål til Det ene cd-drev starter selv op ca. hver halve time
både med musik-cd og program cd i,
sk.... irriterende hvordan slår jeg det fra hvis det er muligt?

mvh.

Søren

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-07-02 09:31

"Søren Ernst" skrev bl.a.:

> Er det ikke muligt at ændre drev-betegnelserne på CD-rom m.v.
> Jeg har isat en HD som slave den får drev-bogstav E: dvs. mine CD-
> drev får D: og F: dette er lidt upraktisk.
> Jeg kører Win 2000

Højreklik på "My Computer" og vælg "Manage". Under punktet "Disk Management"
kan du skifte drev navn ved at højreklikke på drevene.

> Og lige et spørgsmål til Det ene cd-drev starter selv op ca. hver
> halve time både med musik-cd og program cd i,
> sk.... irriterende hvordan slår jeg det fra hvis det er muligt?

"Hver halve time?" Okay... det lyder sært. Hvis du installerer TweakUI
http://makeashorterlink.com/?H2061190 kan du bedre styre autorun. Prøv at
slå autorun for audio og data CD'er fra.

--
Lars

Fra : arc@na

Dato : 14-07-02 16:20

On sø 14 jul 2002 10:30:49a, "Lars Jørgensen"
<lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in

> Højreklik på "My Computer" og vælg "Manage". Under punktet "Disk
> Management" kan du skifte drev navn ved at højreklikke på
> drevene.

Uden at hele regdatabasen og samtlige links bliver FUBAR?

arc@na