hjælp til Zyxel Prestige 310
Fra : Søren

Dato : 14-07-02 06:18

Hvordan får jeg koblet subj. og telnet sammen?

I manualen står der at man kobler adsl boks til Zyxel, og videre til
pc med alle kabler, (også serielkabel ??), starter telnet, ser en
masse opstart, og derefter taster man enter, og kan konfigurere den.

Det virker ikke, ellers er det mig :(

Jeg har prøvet næsten alt, bare ikke det rigtige :(

Hjælp

Fra : Frans Jensen

Dato : 14-07-02 13:20

On Sun, 14 Jul 2002 05:17:44 GMT, Sidewind@get2net.dk (Søren)
wrote:

>Hvordan får jeg koblet subj. og telnet sammen?
>
>I manualen står der at man kobler adsl boks til Zyxel, og videre til
>pc med alle kabler, (også serielkabel ??), starter telnet, ser en
>masse opstart,

det første du ser når du "telnetter" til din router er
forhåbentlig Password:

hvor du så indtaster dit password

derefter kommer der en menu som den på billedet jeg lige strax
poster i news:dk.binaer

hvorefter man kan konfigurere de ting man har behov for

en brugermanual kan dowloades via nedenstående links:

ftp://ftp.europe.zyxel.com/p310/document/p310_V2.51_UsersGuide.pdf

ftp://ftp.europe.zyxel.com/p310/document/p310_v3.25_UsersGuide.zip

ftp://ftp.europe.zyxel.com/p310/document/p310_v3.50_UsersGuide.pdf

--
I demand the right to keep and arm bears

Fra : Søren

Dato : 15-07-02 00:07

On Sun, 14 Jul 2002 14:19:33 +0200, Frans Jensen <nospam@tdcspace.dk>
wrote:

> [...]
>poster i news:dk.binaer
>
>hvorefter man kan konfigurere de ting man har behov for

Tak for hjælp, det er det sædvanlige jeg plejer at sige til de andre
der beder om hjælp: RTFM (i dette tilfælde: slut kabel til en
fungerende comport :( flovmand)

Søren