MS Windows
briani 27239
finde drev??
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 14-07-02 02:17

Hej "gruppe"

Når jeg har brændt en CD, f.eks. fra mediapl. og vil høre den i cd-rom
drevet, kan windows (XP-pro) ikke finde CD-rom drevet uden at jeg
genstarter.
CD-rom er et Creative DVD brænderen er en Plextor, begge drev kører som
slave på hver sin harddisk og altså hver sin IDE port. Nogen bud på det
eller en generel problematik?

Venligst

Mogens Holm

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 14-07-02 17:16

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kører som
> slave på hver sin harddisk og altså hver sin IDE port. Nogen bud

Hej
I stedet for at genstarte kan du bruge Enhedshåndteringen - Søg
efter hardwareændringer.
Det kan også være et filter i registry.
Se løsning her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/cddrev.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 14-07-02 19:03