Trykkefejl i "15 minutes" ?
Fra : Søren Blom

Dato : 14-07-02 00:01

Er det mon bare os der er uheldige, eller er der nogen som ved om der er en
general trykke fejl DVD udgaven af "15 minutes" R2.

Kapitel 8 kan vi slet ikke afspille og midt i kapitel 10 går filmen igen i
stå.
DVDen er helt ny, der er ikke een rids på den og heller ingen fedt pletter,
nogen som har oplevet samme problem.
Vi lejet engang filmen hvor det samme problem var der, kan dog ikke huske i
hvilket kapitel, men der nåede vi også omkring til kapitel 8 før vores
maskine opgav everet, så det kunne være rart at vide om vi har været ekstrem
uheldig, eller om vores afspiller en Thomson DTH 4200 er problemet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-07-02 00:41

> Er det mon bare os der er uheldige, eller er der nogen som ved om der er
en
> general trykke fejl DVD udgaven af "15 minutes" R2.

Jeg har ikke haft nogle problemer med min udgave!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-07-02 10:28

Jakob Madsen <jakob@zoidberg.dk> wrote:

> en
> >

> Jeg har ikke haft nogle problemer med min udgave!

Som er ? og bliver afspillet i ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-07-02 12:11

> Som er ? og bliver afspillet i ?

Sorry, R2-DK afspillet i Samsung DVD-811

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 14-07-02 14:18

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i

Det var dog træls, for så lader det jo til at det er vores afspiller der er
noget galt med....øv

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-07-02 00:40

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i

> Det var dog træls, for så lader det jo til at det er vores afspiller der er
> noget galt med....øv

Prøv da at gå ned i den lokale hifi/radio biks og test DVD skiven i et
par forskeligee afspillere..........

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/