Asus P2B og PIII Katmai
Fra : Karsten Borchers

Dato : 13-07-02 23:15

Hej

Kan et Asus P2B rev1.04 køre med en PIII Katmai cpu ?
Kan ikke rigtig få klarhed under Asus's tekniske reference side.

/Karsten Borchers

Fra : Esben

Dato : 13-07-02 23:25

"Karsten Borchers" <karsten@borchers.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan et Asus P2B rev1.04 køre med en PIII Katmai cpu ?
> Kan ikke rigtig få klarhed under Asus's tekniske reference side.

Katmai, det er den gamle .25 micron model ikke?

--
Esben

Fra : Karsten Borchers

Dato : 13-07-02 23:38

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> Katmai, det er den gamle .25 micron model ikke?
>
> --
> Esben

Jo, Slot 1, 512kb cache.

/Borchers

Fra : Esben

Dato : 14-07-02 00:22

> Jo, Slot 1, 512kb cache.

Så tror jeg sagtens det kan køre - bare du har bios version 1008 eller
derover.
http://www.asus.com.tw/inside/Techref/images/tr23.jpg
Her står ihvertfald ikke noget mindstekrav til board rev.

--
Esben

Fra : Mak

Dato : 14-07-02 08:40

> Kan et Asus P2B rev1.04 køre med en PIII Katmai cpu ?
> Kan ikke rigtig få klarhed under Asus's tekniske reference side.

Hvorfor ikke smide en P3 Coppermine I.
http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm#41200

Jeg har selv et P2B kort (rev. 1.02), der kører med en 700@933

Mvh
Mak

Fra : Karsten Borchers

Dato : 14-07-02 08:42

"Mak" <Makse@mail.dk> wrote in message

> Hvorfor ikke smide en P3 Coppermine I.
> [...]

Ah super !! Var lige sådan en side og svar jeg manglede. Mange tak ;)

/Karsten Borchers