Heidi Hauge igen igen igen igen igen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-07-02 22:28

DANMARKS NYE COUNTRYDRONNING

Ja, så ser jeg at der lige er kommet en ny reklame om en ny cd med Heidi
Hauge. Det er nr. 4 eller 5. Jeg synes at der kommer en ny cd med hende hele
tiden. Man må sige at hun udnytter sin enorme succes i Danmark, til det
yderste.
Cd-er er som de andre. Der er tale om traditionel country med en masse
gang i.
Meget pudsigt er hun på Færøsktoppen, men det er fordi man må have lov at
synge på det skandinaviske sprog som man ønsker. Hun er med andre ord ikke
færdig med at være på Færøsktoppen med et nummer fra den næstsidste cd, før
den næste er på gaden.
Læste i det Bjørn og Okay, Kandis, Kim og Hallo og Blue Hawai?

Hilsen countryeksperten

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-02 01:05

> [...]
før
> den næste er på gaden.
> Læste i det Bjørn og Okay, Kandis, Kim og Hallo og Blue Hawai?

Skal vi ikke bare lade den stå en øjeblik, og sige at det var det?

Carina

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-07-02 09:31

-Carina <Svar til gruppen> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d30bf4a$0$54712$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Skal vi ikke bare lade den stå en øjeblik, og sige at det var det?
______

Nej vi skal vi bestemt ikke, ikke jeg i hvert tilfælde, for jeg skal hen og
købe den hurtigst muligt. Så er samlingen komplet.
Det med at hun er Danmarks nye countrydronning, det er noget som står på
skærmen i forbindelse med reklamen. Men hun er da nok på vej til at gøre
Tamra Rosanes rangen stridig.

Hilsen Åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-07-02 10:21

"Åge Halldorsson"
> Det med at hun er Danmarks nye countrydronning, det er noget som står på
> skærmen i forbindelse med reklamen. Men hun er da nok på vej til at gøre
> Tamra Rosanes rangen stridig.

Findes der noget mere trist, end at "Danmarks nye countrydronning"
er nordmand?

Jeg tror det ikke.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-07-02 11:00

Peter Brandt Nielsen <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agrhoh$p84$1@sunsite.dk...
> "Åge Halldorsson"

> Findes der noget mere trist, end at "Danmarks nye countrydronning"
> er nordmand?
>
> Jeg tror det ikke.
_________

det må være oliemilliarderne der stiger nordmændene til hovedet. Snart
udnævner de sikker også Danmark til det sted hvor dansegallaer kan samle
8.000 deltagere, som i Tromsø. Hmmmm. Ja det kan man jo egentlig håbe på,
hmm....

Hilsen Åge

Fra : Jesper Christensen

Dato : 14-07-02 11:34

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
hele
> tiden. Man må sige at hun udnytter sin enorme succes i Danmark, til det

Enorme succes? Hmm, hvis hun har enorm succes, vil det så sige at alle andre
bands i Danmark har gudestatus?

> Cd-er er som de andre. Der er tale om traditionel country med en masse
> gang i.

Country med gang i den....'nough said....

> [...]
> færdig med at være på Færøsktoppen med et nummer fra den næstsidste cd,

Undrer mig ikke, hvis det er et udtryk for færøernes musiksmag. Det kan vist
ikke undgås, at man bliver lidt underlig af at leve på en ø langt væk fra
ingenting.