Temperaturen i sommervarmen
Fra : NG

Dato : 13-07-02 22:31

Hej NG,

Hvad gør I andre for at bringe temperaturen ned i akvarierne her i
sommervarmen?

Jeg har en 325 liters, hvor temperaturen godt kan komme op på 28 grader.
Jeg har klaret den med vandskift, men jeg begynder snart på arbejde igen
efter ferien og hvad nu hvis temperaturen kommer for højt op mens jeg er på
arbejde?

Jeg holder Tropheus og de kan ikke tåle alt for høje temperaturer i for lang
tid ad gangen.

Mvh
Nikolaj

Fra : Søren Steffensen

Dato : 13-07-02 23:02

Åben amaturet og sæt en ventilator til at blæse henover, sænket temp med op
til 4-5 grader

--
SOS icq: 102169245

Fra : NG

Dato : 13-07-02 23:12

Hej Søren,

Tak for svar.

Nu er Tropheus livlige fisk. Mon ikke der er en risiko for at de springer op
af akvariet, hvis jeg åbner den bagerste låge af det heldækkende armatur og
placerer blæseren?

Mvh
Nikolaj