en nubi til NWN søger hjælp: Movement spee~
Fra : danni plougmann

Dato : 13-07-02 21:43

jeg er et eller andet sted blevet movement speed decreased, hvad kommer det
af.
hvordan kommer jeg af med det igen.
skal jeg lad mig dø også respawne
jeg render rundt nedde i en eller anden grotte og jeg har meget langt
tilbage til byen
så er der ikke en eller anden måde.
mit inventory vejer 103 lbs og jeg kan kun bære 33 lbs
den plejer da at være på 143

/Mvh danni plougmann

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-07-02 22:17

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> tilbage til byen
> så er der ikke en eller anden måde.
> mit inventory vejer 103 lbs og jeg kan kun bære 33 lbs

Okay! Du har fået en masse gift har du! Brug din "stone of recall" - bliv
healet af duden/dud'inden og smut tilbage igennem portalen!
As simple as that. Men - du kan "så vidt jeg lige husker" sove dig fra det
meste. Hvis du iøvrigt har nogle flasker antidote, så "tror" jeg nok det
virker!

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : danni plougmann

Dato : 13-07-02 23:47

> [...]
> meste. Hvis du iøvrigt har nogle flasker antidote, så "tror" jeg nok det

1000 tak for rådet endelig kan man komme videre
jeg har prøvet flere gang at sove mig fra det uden resultat.
aribeth i templet havde lige kuren imod.

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-07-02 00:25

> 1000 tak for rådet endelig kan man komme videre
> jeg har prøvet flere gang at sove mig fra det uden resultat.
> aribeth i templet havde lige kuren imod.

Jeg tror nu stadig godt man kan sove sig fra det. Måske tager jeg fejl :) -
men godt det virkede

Mvh.:
Peter Jensen med en lvl 20 paladin gennemført for et par uger siden :)

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-07-02 14:05

On Sun, 14 Jul 2002 01:24:35 +0200, "Peter Jensen" <mentor@haiku.dk>
wrote:

>Jeg tror nu stadig godt man kan sove sig fra det. Måske tager jeg fejl :) -
>men godt det virkede
Kan jo også have været en disease(var livmåleren brun?)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 23:44

On Sat, 13 Jul 2002 23:16:55 +0200, "Peter Jensen" <mentor@haiku.dk>
wrote:

>As simple as that. Men - du kan "så vidt jeg lige husker" sove dig fra det
>meste. Hvis du iøvrigt har nogle flasker antidote, så "tror" jeg nok det
Kan man ikke sove sig fra alt undtagen sygdom? Er ikke stødt på andre
undtagelser endnu (seriøse hostiles kan man så heller ikke sove sig
fra:( )

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-07-02 12:39

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke sove sig fra alt undtagen sygdom? Er ikke stødt på andre
> undtagelser endnu (seriøse hostiles kan man så heller ikke sove sig
> fra:( )

Curses. De skal fjernes med spells.

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-07-02 14:05

On Sun, 14 Jul 2002 13:38:58 +0200, "Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk>
wrote:

>Curses. De skal fjernes med spells.
Ok, dem har jeg vist været lykkeligt fri for indtil nu:)