tisser i hjønet
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-07-02 20:36

Hejsa

Vores Kat er begyndt at tisse i hjønet i spise stuen, der er ikke noget
spec. godt tisse tæppe der, det er et laminat gulv, hun har altid været vant
til at forsøger det udenfor, og da hun har kattelem, er hun aldrig lukket
inde, vi har haft en kattebakke, men hunden troede det var et tag selv bord
med lækkerbiskerne, så den har katten ikke mere, med det er osse ca 5 år
siden den bakke forsvandt, og der har ikke været problemer før nu, hun er en
Norskskovkat på ca 8 år, og neutraliseret

er der nogle gode råd ?

Mvh Jesper

Fra : Mulle

Dato : 14-07-02 12:19

Hej Jesper
Forudsat at katten ikke er syg, så ville jeg forsøge med Feliway, som du kan
købe hos dyrlægen.

Det er en flaske med duft (jeg kunne godt nok ikke dufte det) som den slags
kattene naturligs afgiver når de gnider sig op ad noget.

Jeg fik en kat, der pissede territorium af ...min seng...ikke fedt!!

Allerede fra første dag jeg sprayede med Feliway, ophørte katten med det, og
brugte kattebakken. Det skal dog siges at jeg anskaffede en ekstra
kattebakke, da det var nr. 3 kat jeg fik og mente at det nok var i
underkanten med èn bakke.

Mht. kattebakker og hunde der forsyner sig derfra, så kan man købe
kattebakker med ligesom en lille dør i, så med mindre du har en lille hund,
skulle det problem kunne løses på den måde :)

Venlig hilsen Heidi

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-07-02 12:26

> Forudsat at katten ikke er syg, så ville jeg forsøge med Feliway, som du
kan
> købe hos dyrlægen.

tror ikke hun er syg, men jeg vil da prøve det Feliway

> Mht. kattebakker og hunde der forsyner sig derfra, så kan man købe
> kattebakker med ligesom en lille dør i, så med mindre du har en lille
hund,
> skulle det problem kunne løses på den måde :)

Jeg har ikke en lille hund, men 2 små hunde, så måske skulle jeg få 2 katte
mere også kun en bakke, så var der lækkerbiskene til alle

Mvh Jesper