MS Windows
briani 27239
windows media player
Fra : ylle

Dato : 13-07-02 20:27

Hvor slår man den funtion fra som viser, hvad de 10 sidst afspillede filer
hedder. Altså dem, som er under menuen filer. Windows media playeren er den,
der følger med XP, og hedder 8.00.00.4477.

JG

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-07-02 20:55

In news:dk.edb.system.ms-windows ylle wrote:

>Hvor slår man den funtion fra som viser, hvad de 10 sidst afspillede filer
>hedder. Altså dem, som er under menuen filer. Windows media playeren er den,
>der følger med XP, og hedder 8.00.00.4477.

Dette skulle kunne gøre det: Start -> Kør -> Regedit ->

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Preferences]
"AddToMRU"=hex:00,00

Du kan også bare downloade og køre denne:
<http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/mplayer_mru_off.reg>

--
Lars Stokholm

Fra : ylle

Dato : 13-07-02 21:36

[...]

Hej Lars

Mange tak for det hurtige svar. Begge dele er prøvet, det virker bare ikke.
Anyway, tak for hjælpen.

JG

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-07-02 23:47

>Mange tak for det hurtige svar. Begge dele er prøvet, det virker
>bare ikke.

Det skulle virke under XP med MediaPlayer 8. Alt jeg tror
det gør, er at forhindre at der bliver tilføjet nye filer til listen.
Du er altså nødt til at slette dem der allerede er i:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\RecentFileList\

Nu skulle de så ikke gerne komme igen. Virker det så ikke?

>Anyway, tak for hjælpen.

Så lidt.

--
Lars Stokholm

Fra : Erik

Dato : 13-07-02 21:41

prøv dette [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\recentfilelist

Fra : ylle

Dato : 13-07-02 21:49

"Erik" <elj@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
prøv dette [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\recentfilelist

Jamen, der lå de jo. Men skal man altid ind og fjerne dem manuelt, eller er
der et eller andet triks. Dette spurgt mest af nysgerrighed.
Tal til jer begge.