MS Windows
briani 27239
Ikke vise win opdateringer i tilføj/fjern ~
Fra : ha

Dato : 13-07-02 19:40

Efterhånden som jeg opdaterer min winXP, optræder der flere og
flere linier i subj.
Alle hedder Windows XP Hotfix (SP!) men med forskellige numre.
Kan disse linier skjules, så jeg slipper for at scrolle forbi dem
hvergang.

mvh
ha

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-07-02 19:52

"ha" skrev bl.a.:

> [...]
> Alle hedder Windows XP Hotfix (SP!) men med forskellige numre.
> Kan disse linier skjules, så jeg slipper for at scrolle forbi dem

Ja, med RegCleaner http://jv16.org kan du let fjrene dem fra menuen.
RegCleaner laver beckups af dine ændringer, så hvis du pludselig har brug
for at afinstallere en opdatering, kan menupunktet gendannes.

--
Lars

Fra : ha

Dato : 13-07-02 21:12

> Ja, med RegCleaner http://jv16.org kan du let fjrene dem fra menuen.

Takker, genialt lille program.

mvh
ha

Fra : Madsen

Dato : 13-07-02 20:06

ha skrev:

> [...]
> Alle hedder Windows XP Hotfix (SP!) men med forskellige numre.
> Kan disse linier skjules, så jeg slipper for at scrolle forbi dem

Hvis du er sikker på at du ikke på et senere tidspunkt vil afinstal-
lere nogle af dem, så kunne du fjerne nøglen i registreringsdatabasen
til dem, så de ikke bliver vist i Tilføj/fjern. Det bliver hotfixet
ikke afinstalleret af. Du har blot ikke mulighed for at afinstallere
det via Tilføj/fjern længere.
Du kunne evt. eksportere nøglen inden, for så kan du jo blot importere
den igen, hvis du alligevel finder på at du vil afinstallere et hotfix.

Nøglen hedder: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Current-
Version\Uninstall]

Madsen.

Fra : ha

Dato : 13-07-02 21:13

Hej Madsen, tak for tips, men jeg brugte det program som
Lars Jørgensen anbefalede, og det var nemt.

mvh
ha

Fra : Madsen

Dato : 13-07-02 23:26

ha skrev:

> Hej Madsen, tak for tips, men jeg brugte det program som
> Lars Jørgensen anbefalede, og det var nemt.

Regcleaner gør egentlig det samme som jeg foreslog, men jeg giver
dig ret i at det er nemmere med Regcleaner.

Madsen.