Hvad skal der til for at få 6 stjerner
Fra : Kim Larsen

Dato : 13-07-02 19:32

Hej

Nu har jeg for sjov, og ikke i forbindelse med at gennemføre en opgave,
snydt så det driver. Jeg ville se hvad der skete når man bliver ved med at
"bøffe" panserne. Jeg har brugt dette raketstyr (til brug mod kampvogne), og
her har jeg så brugt 200 granater, men jeg har kun opnået at få 5
panser-stjerner, hvad skal der til for at få 6 ? Hvad sker der hvis man kan
få 6 stjerner ?

Kim Larsen

Fra : Steffen

Dato : 13-07-02 19:56

Du skal gennemføre ø 2, så kan du komme op på 6 stjerner og så er militæret
efter dig.
Jeg gætter på spillet er GTA3?

--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-07-02 21:14

"Steffen" <Airbus@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal gennemføre ø 2, så kan du komme op på 6 stjerner og så er
militæret
> efter dig.
> Jeg gætter på spillet er GTA3?

Ups, pinligt at jeg glemte at skrive hvilket spil det var, men det er GTA 3
jeg har i tankerne

Kim Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-07-02 14:00

Kim Larsen skrev:

> Ups, pinligt at jeg glemte at skrive hvilket spil det var, men
> det er GTA 3 jeg har i tankerne

Det er ret skægt at have militæret efter sig. Tanksene er ret nemme at
undgå, hvis man står rigtigt på banen, men de irriterende soldater er
sgu rappe med skyderen.

--
Mvh. Peter
"Nothing I do is my fault."

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-07-02 15:40

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ret skægt at have militæret efter sig. Tanksene er ret nemme at
> undgå, hvis man står rigtigt på banen, men de irriterende soldater er
> [...]

Jeg må prøve det når jeg er nået så langt, på ÆRLIG vis, for jeg vil ikke
snyde så længe Jeg skal udføre opgaverne. Men ellers er det da meget sjovt

Kim Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-07-02 16:47

Kim Larsen skrev:

> Jeg må prøve det når jeg er nået så langt, på ÆRLIG vis,
> for jeg vil ikke snyde så længe Jeg skal udføre opgaverne.

Det er nemt nok at nå de 6 stjerner på ærlig vis (når tredje ø er
åbnet). Til gengæld er det pænt svært at overleve ret længe, når *alle*
er efter én. Det FBI-folk er da fuldstændig skudt i hovedet ...

Jeg kunne heller ikke drømme om at snyde, selvom det er *meget*
fristende, når man gang på gang bliver pløkket næsten død og må køre den
halve by rundt for at finde noget energi.

--
Mvh. Peter
"Argh! Det sker bare ikke, det her, Lars Krimi!"

Fra : Silver

Dato : 14-07-02 17:27

CRAP nu bliver jeg nød til at installere spillet igen Peter, du har lige
tirret mit spillenydecenter

Mvh
Silver

Peter Bjerre Rosa <peter@filmsvar.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ags6aq$9at$1@sunsite.dk...

Fra : Simon Kamber

Dato : 14-07-02 18:50

On Sun, 14 Jul 2002 17:46:58 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Det er nemt nok at nå de 6 stjerner på ærlig vis (når tredje ø er
>åbnet). Til gengæld er det pænt svært at overleve ret længe, når *alle*
>er efter én. Det FBI-folk er da fuldstændig skudt i hovedet ...
Og så laver de nogle fede bilstunts:). Har engang set en flyve lige
henover mig da jeg landede på maven efter et fald.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-07-02 20:37

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Simon "Black" Kamber
> ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Det er ikke så svært igen at få bilerne til at flyve hen over sig. Man skal
bare bruge raket styret og bøffe et skud af bag og på siden af en modkørende
bil, så kommer den, og ja, jeg giver dig ret, det ser fedt ud

Kim Larsen

Fra : //Overby

Dato : 13-07-02 19:56

> [...]
> her har jeg så brugt 200 granater, men jeg har kun opnået at få 5
> panser-stjerner, hvad skal der til for at få 6 ? Hvad sker der hvis man

over på 3. ø

Daniel