Pink Floyd - Pulse på DVD
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-07-02 19:28

Pink Floyd - Pulse på DVD er nok noget af det mest efterlyste her i
gruppen, og NU KOMMER DEN

Den er at finde på Amazon.com og kan forudbestilles, men der er ingen
pris.

Pink Floyd - Pulse DVD
Avg. Customer Rating: *****

Not Yet Released--Sign up to pre-order

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : kautaq

Dato : 13-07-02 20:34

Michael Lund Sørensen wrote:

> Pink Floyd - Pulse på DVD er nok noget af det mest efterlyste her i
> gruppen, og NU KOMMER DEN

Hvad med Live at Pompeii, kommer den ikke snart på DVD?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Gizmoduck

Dato : 14-07-02 00:26

On Sat, 13 Jul 2002 20:27:42 +0200, Michael Lund Sørensen
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote:

> [...]
>gruppen, og NU KOMMER DEN
>
>Den er at finde på Amazon.com og kan forudbestilles, men der er ingen

øv, nu har jeg for nylig købt den på vcd :/

nå men det er der jo ikke noget at gøre ved, jeg skal selvfølgelig
også have den på dvd hehe

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-07-02 00:45

> øv, nu har jeg for nylig købt den på vcd :/
>
> nå men det er der jo ikke noget at gøre ved, jeg skal selvfølgelig
> også have den på dvd hehe

Ja, ja, lad os nu lige se om den overhovedet kommer, jeg synes ikke at
Amazon's oplysninger tyder på at den skulle være lige om hjørnet.
I alt.music.pink-floyd tager man også rygterne med et gran salt!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-07-02 14:06

Michael Lund Sørensen wrote:
> Pink Floyd - Pulse på DVD er nok noget af det mest efterlyste her i
> gruppen, og NU KOMMER DEN

FOR VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDT!

Så mangler vi bare Delicate Sound of Thunder og Live at Pompei (og gerne
også en en The Wall koncert DVD svarende til den CD-udgivelse der kom
for et par år siden).

/David