Vacination
Fra : goofy

Dato : 13-07-02 17:50

Hej NG
Er der nogen faglig begrundelse for at 1. vac. skal være omkring 12 uger?
Hvorfor ikke 8?

Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 19:20

Hej Steen
uden at være 100% sikker mener jeg at det har noget at gøre med de
antistoffer de får via modermælken, ikke
skal modvirke vaccinen mere end højst nødvendigt,
eller omvendt at vaccinen ikke skal modvirke på anti-
stofferne fra modermælken, øhh klogere folk er velkomne til at gribe ind
her .................

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Linda

Dato : 13-07-02 19:39

jeg vil lige kommenterer hvad min dyrlæge sagde i dag, jeg var over og hente
en killing som var afleveret til aflivning, den er ca 8 uger, fik at vide at
den først måtte første efter 12 uger, og den får ikke modermælk længere, da
den er "fundet" på gaden, som jeg sætter sprørgsmålstegn ved.
mvh
Linda

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d306f52$0$16797$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...