Manx katte?
Fra : DK Sacala´s

Dato : 13-07-02 17:19

Hej Igen

Glemte tidligere lige at høre om der er nogen der har nogen web adresser på
manxkatte/opdrættere, da min veninde ikke rigtig har kunnet finde noget
nogen steder.

Venlig Hilsen
Gitte Sacala Eriksen

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 18:02

Hej Gitte
Der var/er en Else Lüders på Orø, jeg ved ikke om hun stadig opdrætter

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : DK Sacala´s

Dato : 13-07-02 18:32

Hej

Du skulle vel ikke vide hvor hun evt. hørte til (klub) da jeg ikke lige kan
finde noget om hende.

Hilsen
Gitte Sacala Eriksen

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d305d2e$0$16778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 19:23

Jeg har ingen ide om det, jeg læste om hende et eller
http://www.sitecenter.dk/danskdyreformidling

der er en lille artikel om Manx'er hvor hun er nævnt