Leg eller alvor?
Fra : Randi Kristensen

Dato : 13-07-02 17:14

Hej Alle sammen

Som skrevet ved en tidligere lejlighed har jeg fået en kat til.
Loui(kasterert han på 1½ år) som nu har boet her i 1½ mdr. I forvejen
havde jeg Chip(kastereret han på 3 år) Sammenføringen gik over alt
forventning og i løbet af bare 2 dage gik alt som det skulle og der var
fryd og gammen i det lille hjem:) Begge katte legede og hyggede sig
sammen.

Nu er deres leg i midlertidige udviklede sig noget...! Den er blevet
mere voldsom. De jagter begge hinanden på skift og de har hverken rifter
eller sår, men pelsen flyver rundt i hele lejligheden. Legen er blevet
MEGET voldsom.

Her er så mit spørgsmål: Er der leg eller alvor? og hvor går grænsen?

Mange Hilsner Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-07-02 11:50

Randi Kristensen <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote:
> [...]
> mere voldsom. De jagter begge hinanden på skift og de har hverken
> rifter eller sår, men pelsen flyver rundt i hele lejligheden. Legen

du skal for det første huske at det er drenge du har*G* og drenge leger
drengelege......
og drengelege er ret voldsomme når man ikke er vant til at se på det......

> Her er så mit spørgsmål: Er der leg eller alvor? og hvor går grænsen?

mit bud er at så længe der ikke er hvæsen, sprutten, dyb knurren og vrælen
tror jeg du kan tage det rimeligt roligt.... det er ihvertfald hvad jeg
oplever med mine egne
du vil nok med tiden opleve små skrammer og sådan..... men det er heller
ikke unormalt.... de gør det ikke bevidst for at skade hinanden men
indimellem smutter en klo eller et par tænder lidt dybere ind end de regner
med

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk