Asus TX-97 BIOS
Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 13-07-02 13:41

Hejsa i gruppen

Jeg har ovst. motherboard og vil gerne ha' opgraderet BIOS til nyeste
version. Men når jeg går ind på Asus' hjemmeside med alle der motherboards
(http://download.asus.com.tw/mb_alllist.asp) så er der ikke mindre end 8
TX97'ere at vælge imellem!!
Når der så på mit brædt står TX-97 og ikke andet, kan jeg så gå ud fra at
det er den jeg skal gå efter eller er der andre steder man skal lede efter
en evt. mere præcis brædt beskrivelse??

På forhånd tak

MVH

THomas

Fra : Alamo \( Vestfyn \)

Dato : 13-07-02 13:47

"Thomas Worm Madsen" <ormen@ormens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er den jeg skal gå efter eller er der andre steder man skal lede efter

Du skal lige lægge mærke til at der et eller andet sted står versionnr.
eks. V 2.0 - V2.1 står som regel med småt lige efter type nr.
Nogle af de første version kan ikke anvende nyeste bios - så følg
deres vejledning for biosopdate

m.v.h. A.L.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 13-07-02 13:52

"Alamo ( Vestfyn )" <alamo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eks. V 2.0 - V2.1 står som regel med småt lige efter type nr.
> Nogle af de første version kan ikke anvende nyeste bios - så følg

Ja jeg kan se at der står rev. 1.21 Media 2.0

/Thomas

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 13-07-02 14:02

> [...]
> det er den jeg skal gå efter eller er der andre steder man skal lede efter

Fandt selv ud af det. Hentede alle manualer på deres FTP og der var billeder
af hvert bundkort. Og det viste sig at være en TX-97 uden ekstra efternavn
=)

/Thomas