Ringetoner til nokia og datakabel..
Fra : sls

Dato : 13-07-02 11:50

Har søgt på nettet, men kun fundet ældre ringetoner. Hvor kan jeg finde
nogle af alle de nye ringetoner, som virker med datakabel??
Er også interesseret i logoer.

Mvh Sid

Fra : MaRk

Dato : 13-07-02 17:08

Hej

Her er ringetoner: http://www.mobileringtonez.com/

Fra : sls

Dato : 13-07-02 19:57

> Her er ringetoner: http://www.mobileringtonez.com/

Takker, men hvordan gemmer jeg dem på HD, så jeg kan sende dem til telefonen
via datakabel??

Mvh Sid

Fra : MaRk

Dato : 13-07-02 20:33

Hvis du lige giver mig din email adresse kan jeg sende deig en lille billede
guide

Fra : sls

Dato : 13-07-02 20:50

> Hvis du lige giver mig din email adresse kan jeg sende deig en lille
billede
> guide

Takker, sls@sol.dk

Mvh Sid