nu bliver det spændende
Fra : Linda

Dato : 13-07-02 08:22

jeg skal over og hente den i dag, det bliver virkelig spændende hvordan det
går med Venus og Frederik, Venus er i da lidt mere end 2 år og Frederik er
11 måneder, en stor killing med krut, jeg er mest spændt på hvad han siger,
Venus vil nok tage den til sig som sin egen, som hun gjorde med Frederik, og
opdrage den, det håber jeg i hvert fald.

Linda

Fra : Trine Alsing

Dato : 13-07-02 10:46

Hej Linda

Ja det er godt nok spændende Jeg kan stadig huske hvordan det er at have
en killing i hjemmet *gg*

Pøj pøj med det og lad os høre hvordan det skrider frem

Hilsen
Trine