Nokia 8850 "PLAYBOY"
Fra : Johnny Louis

Dato : 14-02-01 05:19

Hej
Min kone købte igår en brugt Nokia 8850 hvor der foroven på displayet
står PLAYBOY med et lille billede af en kanin foran teksten.

Jeg har været inde i menuen og videre til "lukket brugergruppe" og der
fjernet det nr. 666 der stod som gruppe nr. (som omtalt her i gruppen).

Det har dog ikke hjulpet noget på teksten der også står højere oppe på
displayet end brugergruppenummeret gør.

Må jeg affinde mig med at være gift med en "PLAYBOY" eller er der en
måde at fjerne teksten på.

Jeg har brugt adskillige timer sammen med brugsanvisningen og telefonen
uden at det er lykkedes mig at fjerne teksten.

Så hvis der er nogen der kan oplyse mig om det kan lade sig gøre eller
ej vil jeg blive meget glad.

Med Venlig Hilsen
JohnnyLouis

Fra : bebjo

Dato : 14-02-01 07:45

<snip>

> Må jeg affinde mig med at være gift med en "PLAYBOY" eller er der en
> måde at fjerne teksten på.

<snip>

Du kan f.eks. gå på www.sol.dk og hente et andet eller genetablere standard.

--bebjo

Fra : Mark Beaumont

Dato : 14-02-01 12:09

"Johnny Louis" <bendata@postman.dk> skrev
> Må jeg affinde mig med at være gift med en "PLAYBOY" eller
> er der en måde at fjerne teksten på.

Hvis telefonen er med abonnemet hos Sonofon, kan du fjerne
det, ved at sende en SMS med beskeden Clear til 20666666.

Vh Mark

Fra : Johnny Louis

Dato : 14-02-01 16:07

Mark Beaumont <dkbeaumont@hotmail.com> wrote:

> "Johnny Louis" <bendata@postman.dk> skrev
>
> Hvis telefonen er med abonnemet hos Sonofon, kan du fjerne
> det, ved at sende en SMS med beskeden Clear til 20666666.
>
> Vh Mark

SÅDAN.
Hvis du vidste hvor jeg har svedt over den tlf. man bliver jo stædig når
man først har erklæret over for konen at det ikke er noget problem at få
fjernet den uønskede tekst i displayet.

Hvis du mailer mig din adresse vil jeg sende dig en flaske rødvin eller
lignende en af de kommende dage som tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Johnny Louis