Fisting... - hvor ?
Fra : WeirdLabs

Dato : 14-02-01 04:57

Jeg sad lige og bladrede igennem SM-DK's webring
(http://sex-home6.inet.tele.dk/sm/webring/), og så slog det mig at der
findes klubber for stort set alle former for sexualitet. -Lige bort set fra
fisting...
Dem der er til s/M har deres egne klubber, homosexuelle har deres og så
fremledes.
-Men hvor render man ind i folk der er til fisting og den slags ting ??
Selv om jeg nu er sent i tyverne har jeg kun fundet én pige der var med på
det, og det var helt tilfældigt...
Jeg kan ikke helt se for mig at det er i SMil og/eller Det Sorte Selskab at
jeg finder 'lykken' da dem der kommer der primært er til s/M.

Nogle idéer ?

Hilsen Høg'

Fra : Jean Susanne Broders~

Dato : 14-02-01 09:08

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en meddelelse
..

Hej Høg

> [...]
Selskab at
> jeg finder 'lykken' da dem der kommer der primært er til s/M.

Prøv at kontakte SMIL, de har mange underafdelinger, og jeg mener
også at der er en for fisting, er dog ikke 100% sikker, men det
koster dig jo kun et telefonopkald at finde ud af det.

mvh. Jean

Fra : Simon

Dato : 14-02-01 19:41

Hva´med selv at lave en klub eller annoncere efter folk der osse deler din
interesse for Fisting. Jeg tror at vi er temmelig mange der godt kan li´ den
form for udvidelse af
'udsigten', men måske lever interessen her i DK på et hensygene nivå, indtil
folk får øjnene op for det.
Hilsen
Sim

Fra : Puk

Dato : 14-02-01 22:10

"Simon" <sbrex@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sim

> [...]
li´ den
> form for udvidelse af
> 'udsigten', men måske lever interessen her i DK på et hensygene nivå,

Jeg skal ikke kunne sige om interessen er på lavt blus i DK eller ej.
Personligt har jeg ikke nogen lyster om at prøve fisting. Ideen hverken
tænder mig eller vækker afsky, det er bare sådan lidt ligegyldigt.

Men jeg har for nylig snakket med en gut, som sagde, at han havde et
ambivalent forhold til det. På den ene side fandt han det vildt
ophidsende og på den anden side syntes han, at det var ulækkert (det var
vist det ord han brugte). Han påstod at han og hans venner alle havde
det lidt på den måde. På sin vis var det fascinerende at der var plads
til så meget, men på den anden side var det en flad fornemmelse at tænke
på sin pik i det store rum. Det var noget i den stil.

Er det noget som andre kan nikke genkendende til? Enten i forbindelse
med fisting eller sex sådan generelt. Altså at det på en måde er fedt
og på en anden måde ikke er fedt?

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : WeirdLabs

Dato : 14-02-01 23:59

Hehe, ja jeg må indrømme at den jomfruelige snæverhed er væk når man leger
med fisting.
Sjovt nok generer det ikke mig at der er lidt 'god plads', for mig betyder
det at der så bare er mere plads til 'andre ting'. -Men det er nok mere én
eller anden mental fetich-ting tror jeg. *gf*

Hygge Høg'

Fra : Henning

Dato : 15-02-01 18:36

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en meddelelse

Hej Høg´

Og velkommen til

> [...]
én
> eller anden mental fetich-ting tror jeg. *gf*

Jeg tror mange kvinder kan lide at få et par fingr eller
flere op i skeden under forspillet,hvis de er meget tændte
og med rigelig fugtighed, jeg har selv opleve det flere
gange, at de kvinder jeg har været sammen med, da nød,
at jeg havde alle 4 fingre 0g det ½ af hånden inde,
medens jeg pirre klitoris med min tommelfinger, når de
er så cremede, at der næsten ingen modstand er *G*

MVH
Henning

Ps. vil du være rar lige at tænke over din klippe
og citat teknik?

Klip det væk du ikke svare direkte på og svar under
det du citere, det gør det mere læse og forstå venligt

Fra : WeirdLabs

Dato : 15-02-01 00:06

Hmmm... Joeh det kunne man vel godt.
Jeg har allerede lavet en hjemmeside om fisting hvor jeg har koncentreret
mig om at skrive noget tekst istedet for, som alle de andre sider, at bare
vise obskøne nærbilleder af 'akten'.
For dem af jer der ku' tænke jer at se den og evt. kommentere den er
adressen: http://go.to/fister/ (reklame *gg*)
-Ellers er der også en udemærket Community på MSN der bliver styret af et
dansk par (www.cindyandjoe.com)

Hygge Høg'

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 15-02-01 02:56

On Wed, 14 Feb 2001 04:56:42 +0100, "WeirdLabs"
> [...]

>findes klubber for stort set alle former for sexualitet. -Lige bort set fra
Hmmm.... nu er jeg ikke helt klar over hvor præserene behovet er ?
men man kan jo btale sig fra ALT ... men ellers må du jo slå en
annonce op elller gå på nogen ad de her steder hvor folk danner par på
nettet og se om du kan sælg idden :)
>Dem der er til s/M har deres egne klubber, homosexuelle har deres og så
>fremledes.
> -Men hvor render man ind i folk der er til fisting og den slags ting ??
Hmmm nok mest i de binaere grupper i alt.binaere. magscan har hiravati
lig kørt en serie ra filer jeg har set megt men der er jeg sgu
imponeret
>Selv om jeg nu er sent i tyverne har jeg kun fundet én pige der var med på
>det, og det var helt tilfældigt...
Hmmm ja nu har jeg en hun er da klar :) men det bliver hende selv der
skal gøre det - jeg vil sige det kan med LANG opvarmning lade sig gøre
til knoerne ( hendes ) men min lap kommer ARLDRIG OP knyttet er dn på
størelse med et spædbarns hoved...
>Jeg kan ikke helt se for mig at det er i SMil og/eller Det Sorte Selskab at
>jeg finder 'lykken' da dem der kommer der primært er til s/M.
ja spørg dem

>Nogle idéer ?
hmmm ?
MvH