Katteblade
Fra : Eva

Dato : 12-07-02 23:58

Hej allesammen
Jeg kan huske jeg engang har hørt om et rigtig godt blad om katte, men jeg
fik desværre aldrig skrevet ned hvad det hed.
Jeg har en idé om, at det måske hed "huskatten", men er ikke sikker.
Er der nogen, der kender til sådanne blade, da jeg godt kunne tænke mig at
abbonnere på et eller flere, men ikke lige umiddelbart kender nogen udover
det fra Inges Kattehjem
Jeg tænker ikke på blade om en speciel race, men gerne lidt mere bredt!
Hilsen Eva

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-07-02 00:15

Hej Eva

Huskatten var et vældigt godt blad, men det eksisterer vist ikke mere

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 13-07-02 00:21

Ja, du tænker sikkert på huskatten. Desværre eksisterer det ikke mere,
det blev nedlagt efter at ha' eksisteret i 10 år.
Jeg tror faktisk ikke at der findes nogle blade om katte andre end dem
der udgives af racekatteforeningerne.

Kate

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 00:54

Hej Eva
Ellers er der jo Kattens Venner som du får hvis du er medlem at Kattens
Værn.
Men Huskatten var bare det bedste, heldigvis lykkedes det mig at få en masse
gamle årgange. Der var da noget med at bladet skulle komme on-line, nogle
der ved noget om det ??
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 07:24

Hej Denise
Ja det var planen at både blad og forretning skulle
køre online, men det er ikke blevet til noget, der var
forlydender om at Hanne Weidinger var blevet syg
og det er måske grunden til at det ikke er kommet videre

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 07:17

Hej Eva
Ja der har været et knaldgodt blad der hed Huskatten
"skabt" af Hanne Weidinger, hende der også havde
"katte-shoppen" i Store Kongensgade i Kbh, desværre
er det stoppet. KV udgiver et medlemsblad, så er der
jo Kattemagasinet som kræver medlemskab af en af
hovedklubberne, og så alle special-klubberne de har
som regel også blade, men sådan et "all-round"
katteblad er efterhånden ved at blive en "uddøende
race" i tidernes morgen var der også et der hed
Min kat, det stoppede også efter nogle år

Fra : Kate

Dato : 13-07-02 16:39

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> race" i tidernes morgen var der også et der hed
> Min kat, det stoppede også efter nogle år

Det var det der kom til at hedde Huskatten og blive til medlemsblad og
ikke et kioskblad. Sådan forstod jeg det i hvert fald.

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 17:39

Hej Kate
Naa, det tror jeg ikke, Huskatten var Hanne Weidinger's
men det er da meget muligt at hun lod sig inspirer og tog
chancen da Min Kat (fra Aller Press) stoppede

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-07-02 17:06

> [...]

> det fra Inges Kattehjem
> Jeg tænker ikke på blade om en speciel race, men gerne lidt mere bredt!

Hej Eva

Som du kan læse, så er der desværre ikke nogle danske katteblade, men jeg
kan anbefale de to engelske blade http://www.catworld.co.uk/ og
http://www.yourcat.co.uk/ da jeg abonnerede på de to blade fungerede det
problemfrit.

Niels (der stadig har de 8 numre af "Min Kat" der udkom)
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Eva

Dato : 15-07-02 23:11

Lidt langsom reaktion fra min side, men alligevel:
Tak for svarene.
Hilsen Eva
Eva <eva@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2f5eef$0$16829$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...