Internet Explorer problem ved refresh
Fra : Zed

Dato : 12-07-02 23:03

Hvad er der galt når, hvert gang et givent IE vindue opdaterer sit indhold
så popper den frem i forgrunden og det sørger for at jeg ik kan surfe på for
mange sider og/eller lave ret meget med andre programmer samtidig uden at
jeg hele tiden skal klikke mig tilbage til det vindue jeg havde gang i.

det går heeelt galt hvis jeg sidder på en webchat hehe.

håber på en mulig løsning :) - det er i hvert fald extremt trælst.

Mvh.
-Zed

Fra : Leony

Dato : 15-07-02 09:39

"Zed" <zed@ihatespam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange sider og/eller lave ret meget med andre programmer samtidig uden at
> jeg hele tiden skal klikke mig tilbage til det vindue jeg havde gang i.

Du skal ændre lidt i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/540/
Du kan også gøre det med TweakUI. Her skal du lede efter en box du kan sætte
et hak i, den hedder noget i retning af:
Prevent applications from stealing focus.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/