Techno/Trance/House med klassisk?
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 12-07-02 23:48

Hej NG

Jeg leder ivrigt efter nogen der laver moderne elektronisk musik, men med
nogle af de gode gamle klassiske instrumenter... Er der nogen der kender til
denne (lidt specielle) musik-genre og har nogle titler som jeg kan få fat I?

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Per K

Dato : 13-07-02 15:15

"Anders Jacobsen" <andersj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> denne (lidt specielle) musik-genre og har nogle titler som jeg kan få fat

Prøv at se om du kan hitte noget med gruppen Apotheosis.
De har udgivet en pokkers masse techno der er blandet sammen med opera.
Deres mest berømte nummer er: O Fortuna.
Men noget med klassisk musik kan jeg ikke lige bidrage med.

Venligst Per