Ny killing
Fra : Linda

Dato : 12-07-02 22:16

Hej

Jeg var over ved dyrlægen i dag, for at hente i mod orm til mine 2 katte, da
jeg kom der over, havde de fået indleveret en killing der var fundet på
gaden, og kunne de ikke få den afsat, så skulle den aflives, og mig som
elsker katte, jeg var lige ude og se den, og den er ca 8 uger, den er
håndtam og bare kælen, jeg synes det var synd at den skulle aflives, så jeg
har sagt ja til at hente den i morgen, kunne ikke have den med i dag, da jeg
var i by, så nu er jeg spændt på hvad mine 2 andre siger til den, jeg er
bare spændt, men går det ikke, kunne jeg komme med den igen, åh hvor jeg
håber at det lykkes.

Mvh
Linda,Venus og Frederik

Fra : Eva

Dato : 12-07-02 22:48

Hej Linda
Tillykke med den lille ny.
Kan godt forstå hvorfor du tog den til dig.
Krydser fingre og poter for, at Venus og Frederik tager godt imod den og
glæder os til at se billeder og høre fortsættelsen.
Hilsen Sacha, Tjalfe og Eva
Linda <l.jeppesen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2f46f3$0$46303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 13-07-02 07:45

>havde de fået indleveret en killing der var fundet på
> gaden, og kunne de ikke få den afsat, så skulle den aflives, og mig som
> elsker katte,

Hvem pokker kan stå der og vide at det lille kræ bare skal aflives?!?....
Man har da næsten ikke noget valg. Jeg kan godt forstå at du ikke kunne sige
nej...

Så bliver det spændende at få småfolk i huset igen! *S* sikke liv og glade
dage der bliver... *S*

MVH Mette

Fra : Christina K

Dato : 16-07-02 20:53

> [...]

er
> bare spændt, men går det ikke, kunne jeg komme med den igen, åh hvor

Hej Linda

Det lyder da spændende! Hvad hedder det lille kræ og hvordan ser han/hun
ud? Var det ude på Dyrehospitalet ved Falck?

Missehilsener Christina

Fra : Linda

Dato : 16-07-02 22:07

"Christina K" <christinakfjerndette@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Linda
>
> Det lyder da spændende! Hvad hedder det lille kræ og hvordan ser han/hun
> ud? Var det ude på Dyrehospitalet ved Falck?
>
> Missehilsener Christina

hej
Indtil videre synes det at lykkes, Frederik er bange for den, men det er
blevet bedre. Indtil videre hedder han bare bette, har ikke fundet et
naturligt navn endnu, det er en gråstibet med brune øjne, og han er bare så
kærlig. Ja det var ude på Dyrehodpitalet ved Falck, de bryder sig ikke om at
aflive, de vil hellere have dem afsat.
Mvh
Linda og de 3 bøllespirrer