Putte har fået killinger
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 12-07-02 21:25

Hej Alle sammen

Ville da lige dele det med jer, vores Putte har fået
killinger, og vi er jo meget stolte, hun fik 2 stk.
de vejede begge 105 gr. og er hendes første.

Det blev til Bastian sort/hvid og Bianca sorttortie, de
kan nydes på www.sitecenter.dk/sacala

Venlig hilsen
Gitte

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-07-02 21:37

"Gitte Sacala Eriksen" <dksacala@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de vejede begge 105 gr. og er hendes første.
>
> Det blev til Bastian sort/hvid og Bianca sorttortie, de

Tillykke med de små

Altså ligefrem pæne er de ikke endnu (imø) men det bli'r de jo heldigvis
hurtigt *S*

Glæder mig til at høre mere om dem og se flere billeder

Hilsen
Lisbeth
(der heller ikke synes menneskekillinger er specielt pæne når DE lige er
født )

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:54

> [...]
> de vejede begge 105 gr. og er hendes første.
>
> Det blev til Bastian sort/hvid og Bianca sorttortie, de

Ihhh hvor er de søde de små mivere!!!! *S*
Tillykke med dem! *S*

Mette

Fra : Elwarth

Dato : 12-07-02 21:43

Hej Gitte!

Stort til lykke med familieforøgelsen!

Venligst
Dorthe

Fra : nitsen

Dato : 12-07-02 22:29

> [...]
> de vejede begge 105 gr. og er hendes første.
>
> Det blev til Bastian sort/hvid og Bianca sorttortie, de

Nøj hvor her barsles - tillykke med de små vidundere

Hip - hip - miauuuuu

Anita og Frode

Fra : Line Wolff

Dato : 13-07-02 08:08

Tillykke med de nye små! Det er bare herligt med sådan nogle størrelser

mvh Line
http://www.nelja.dk