Personligt badge til Nokia 6310
Fra : Mizar

Dato : 12-07-02 20:44

Hej

Jeg har en Nokia 6310 og har netop modtaget et personligt
badge fra club nokia.

Jeg synes jeg følger anvisningen bag på posen som det lå i,
men jeg kan ikke fjerne det gamle. Skal man være voldelig
eller hvad ?

Telefonen er som ny, så det kan ikke være fordi den er blevet
trykket så det sidder fast.

Er der nogen der kender et godt trick ?

Mvh
Brian Olsen

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-07-02 20:56

> Er der nogen der kender et godt trick ?

Tag en meget spids kniv med et tyndt blad og stik spidsen - og KUN spidsen
ind under badgens LANGE ende, altså den der vender mod bunden af
telefonen...

Pres nu spidsen meget forsigtigt op imod badgens underside og ligesom
skup/træk badgen "ned" og væk fra telefonen... Det kræver lidt snilde, men
det er simpelt når man bare får badgen løftet for neden som beskrevet!

--

Med Venlig Hilsen
Jonas M. Nielsen

Mail: moritz@e-box.dk
Web: www.dangerzone.dk

Fra : Mizar

Dato : 12-07-02 21:11

Perfekt !

Det var jo ganske smertefrit - Tak for hjælpen

Mvh.
Brian Olsen