MS Windows
briani 27239
Så skal der stemmes !!!
Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 20:55

Hejsa NG !

Hvad er det bedste styresystem ???
....stem på det her: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Håber ikke der bliver FOR meget krig ud af det :)

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 12-07-02 21:14

Hagman wrote:
> Hejsa NG !
>
> Hvad er det bedste styresystem ???
> ...stem på det her: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Ih hvor seriøst

vh
Peter

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:15

> Ih hvor seriøst

Det synes jeg da det er !

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Madsen

Dato : 12-07-02 21:27

Hagman skrev:

> Det synes jeg da det er !

Kan du ikke bruge det resultat du fik sidste gang du kørte den samme
afstemning?

http://makeashorterlink.com/?S44962041

Madsen.

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:34

> Kan du ikke bruge det resultat du fik sidste gang du kørte den samme
> afstemning?

Nej, fordi mange, RIGTIG mange, ville være sjove, så de stemte på Windows
95. Tror det var 98 personer, der stemte på det.
Nu prøver jeg og se, og der er fornuftige, og seriøse stemmere, der vil
stemme !

Respekt til Lars Stockholm !!!
....du har fuldstændig ret !

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 12-07-02 21:44

Hagman wrote:

> [...]

> Windows 95. Tror det var 98 personer, der stemte på det.
> Nu prøver jeg og se, og der er fornuftige, og seriøse

Hvordan kan du vide at det ikke var deres mening?

vh
Peter

Fra : Carsten

Dato : 12-07-02 21:38

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> 95. Tror det var 98 personer, der stemte på det.
> Nu prøver jeg og se, og der er fornuftige, og seriøse stemmere, der vil

Respekt mig i røven man!!

Hvem giver dig overhovedet ret til at lave reklame her og i spil.computer ??
Hvad skal du bruge infoen til? ikke en pind jo!

Jeg kunne forstå hvis det var en stor hjemmeside i dk, som havde mange
besøgende, i ville fortage en stabilitets test af de forskellige OS'er!
Men du er åbenbart så ringe til at lave hjemmesider, så ingen gider at komme
ind på din skod side, og så laver du sådan noget pis reklame her, for at
folk kommer ind og voter på noget som er pisse ligegyldigt for fanden!

Du skal ikke bruge infoen til en skid!

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:48

> [...]
> ind på din skod side, og så laver du sådan noget pis reklame her, for at
> folk kommer ind og voter på noget som er pisse ligegyldigt for fanden!

Du er da nok den mest dummeste knægt !!!
Hvorfor så hade-fuld ???

Og jo, jeg kan godt bruge info'en til noget, da jeg jævntligt installere
styresystemer, og ville gerne høre andre meninger !!!

Hagman.

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-07-02 22:01

Hej

> Og jo, jeg kan godt bruge info'en til noget, da jeg jævntligt installere
> styresystemer, og ville gerne høre andre meninger !!!
Det er jo ligesom det som tests er skrevet/lavet for. Hvis du mener at der
er så mange lamere, der har stemt på Windows 95, hvorfor så gentage
"usuccessen"?

/Mads

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:48

In <news:dk.edb.system.ms-windows> Carsten wrote:

>Respekt mig i røven man!!

Gå til lægen med det temperament.

--
Lars Stokholm

Fra : Carsten

Dato : 12-07-02 21:29

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@tdcspaceremove.dk> wrote in message

> Ih hvor seriøst

Jeg synes heller ikke det er spor seriøst. Hvorfor have "Andet" som
svarmulighed? Du hentyder jo til noget linux.
Og,... Alle ved at Linux er selvfølgelig ikke en pind go til spil!
Stabilitet ja, men spil nej!

Så den er jo overflødigt!

Fra : Brizz

Dato : 12-07-02 23:33

> Jeg synes heller ikke det er spor seriøst. Hvorfor have "Andet" som
> svarmulighed? Du hentyder jo til noget linux.
> Og,... Alle ved at Linux er selvfølgelig ikke en pind go til spil!
> Stabilitet ja, men spil nej!

Ja men skal man kunne spille? det er vel ens egen sag? et godt styresystem
for mig fx behøver ikke kunne spille godt fx. det siger kun noget om mig
omine valg og ikke noget om dig og dine valg.

> Så den er jo overflødigt!

Nej det er den ik
Brian
som mener det hele burde over i dk.mudderkast

Fra : Carsten

Dato : 12-07-02 23:45

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote in message

> [...]
> for mig fx behøver ikke kunne spille godt fx. det siger kun noget om mig
> omine valg og ikke noget om dig og dine valg.

Det er den da !

Se da forhelvede HVAD du stemmer om: Hvad er det bedste styresystem, til
spil & stabilitet ???
SPIL OG STABILITET !!!

Lær at læse før du skriver ??

Fra : Brizz

Dato : 12-07-02 23:51

> Det er den da !
>
> Se da forhelvede HVAD du stemmer om: Hvad er det bedste styresystem, til
> spil & stabilitet ???
> SPIL OG STABILITET !!!
>
> Lær at læse før du skriver ??

Tja læste ikke det lille ord men hold da kæft et usselt liv du må leve når
du gider hidse dig så meget op over så lidt....
Brian

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 23:55

> Tja læste ikke det lille ord men hold da kæft et usselt liv du må leve når
> du gider hidse dig så meget op over så lidt....
> Brian

Ja, ham Carsten er en sørgelig mærklig lille mand, og jeg har ondt af ham.

Hagman.

Fra : Brizz

Dato : 13-07-02 00:01

> Ja, ham Carsten er en sørgelig mærklig lille mand, og jeg har ondt af ham.

Skulle du ikke først op kl. 0200?*G*

Brian

Fra : Carsten

Dato : 13-07-02 00:39

> Ja, ham Carsten er en sørgelig mærklig lille mand, og jeg har ondt af ham.

Jeg har mere ondt af dig! Gode egenskaber du har, ang. webdesign! LOL

Fra : Brizz

Dato : 13-07-02 14:26

> Jeg har mere ondt af dig! Gode egenskaber du har, ang. webdesign! LOL

Kan du se nogen steder det er mig der har lavet den? Nej vel?
Brian

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 13-07-02 15:32

Brizz wrote:
> Kan du se nogen steder det er mig der har lavet den? Nej vel?

Er der nogen der har påstået det?

vh
Peter

Fra : Brizz

Dato : 13-07-02 15:34

"Peter Hindsgaul" <hindsgaul@tdcspaceremove.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har påstået det?

Ja det har Carsten i et tidligere indlæg

Fra : Mogens

Dato : 13-07-02 15:43

> [...]

Det er det da ikke. Det er Harold han laver reply til!

Der er meget nyttigt info om nyhedsgrupper på www.usenet.dk

Mvh
Mogens

--
Jeg elsker min Xbox :) Hvad elsker du?
www.Konsol-Forum.TK

Fra : Lars Stokholm

Dato : 13-07-02 15:47

In news:dk.edb.system.ms-windows Mogens wrote:

[snip]
>Det er det da ikke. Det er Harold han laver reply til!

Hagman?

--
Lars Stokholm

Fra : Mogens

Dato : 13-07-02 16:08

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message
> In news:dk.edb.system.ms-windows Mogens wrote:
>
> [snip]
>
> Hagman?

Der var en der var vågen i forhold til mig:)

Takker, det var Hagman der skulle stå.

Fra : Madsen

Dato : 12-07-02 21:39

Hagman skrev:

> Nej, fordi mange, RIGTIG mange, ville være sjove, så de stemte på
> Windows 95. Tror det var 98 personer, der stemte på det.

Win95 var/er heller ikke det ringeste styresystem der er lavet.

> Respekt til Lars Stockholm !!!
> ...du har fuldstændig ret !

I hvad? At WinXP Pro vil vinde?

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:41

In <news:dk.edb.system.ms-windows> Madsen wrote:

>Win95 var/er heller ikke det ringeste styresystem der er lavet.

Ikke så meget endda. Du har stavet mit navn forkert :(

>I hvad? At WinXP Pro vil vinde?

Hehe. Ja, ret i hvad?

--
Lars Stokholm

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:46

> Ikke så meget endda. Du har stavet mit navn forkert :(

Ups, sorry, mate :)

> Hehe. Ja, ret i hvad?

Alt det du skrev.

Jeg smutter, skal op kl. 02.00. ØØV.

Take care.

Hagman.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 12-07-02 21:49

Hagman wrote:
> [...]

Må betyde at der ligesågodt kunne være spurgt "Hvilket
styresystem bruger du?"

vh
Peter

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:51

> Må betyde at der ligesågodt kunne være spurgt "Hvilket
> styresystem bruger du?"

Jeps :)

Fra : Hagman

Dato : 12-07-02 21:41

> I hvad? At WinXP Pro vil vinde?

Nej, for alt det andet han skrev :)

med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:21

In <news:dk.edb.system.ms-windows> Hagman wrote:

>Hejsa NG !

Hej med dig.

>Hvad er det bedste styresystem ???

Du kunne ligesågodt have spurgt: "Hvilket styresystem kører du?"
Dem der ikke har erfaring med andet end det de kører med, vil givetvis
stemme på det, da det er det eneste de kender. Så er der dem der er
skiftet til Windows XP - heraf flest til den professionelle. De vil
selvfølgelig stemme derefter, da Windows XP _er_ mere stabilt. Der er
også dem der har fået smag på stabiliteten, men som ikke er skiftet
til Windows XP endnu. Det er dem der kører Windows 2000. Så er der de
få der har været uheldige med noget hardware i XP, som har gjort det
ustabilt. De vil i protest stemme på Windows 98SE.

Og vi ved jo godt at de fleste af os kører Windows XP Professinal,
derfor har vi her vinderen. Da der ikke er så mange der kører Windows
XP Home Ed., vil andenpladsen gå til Windows 2000. Tredjepladsen går
til Windows XP Home Ed. hvis der ellers er nok der bruger denne.
Resten er vilkårligt og kommer an på hvor mange der kører med hvad.

>...stem på det her: http://home1.stofanet.dk/hagman/stem.html

Er så gjort. Stemmen gik til Windows XP Professional.

>Håber ikke der bliver FOR meget krig ud af det :)

Håber ikke at have skabt FOR meget krig ud af det :)

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 12-07-02 21:23

In <news:dk.edb.system.ms-windows> Lars Stokholm wrote:

[en masse gode tanker, hehe]

Jeg trækker halvdelen i mig igen, efter jeg har læst overskriften
ordenligt :) - "...det bedste styresystem til _spil_ & stabilitet...".

--
Lars Stokholm

Fra : Gert Vest

Dato : 14-07-02 01:38