Fotoalbum på hjemmesiden
Fra : Jette

Dato : 12-07-02 20:01

Så er der fotoalbum til alle brugere på hjemmesiden. Jeg har sendt info
ud til alle der er oprettet som brugere, hvis du ikke har modtaget mail
fra mig, må du derfor lige sige til.

Mvh. Jette

P.S. Husk at opdatere Jeres email adresser i profilen, når i ændrer
adresse. Jeg har foreløbig fået to mails retur med besked om at
emailkontoen ikke eksisterer. Jeg ser lige om jeg får flere, og så
skriver jeg et indlæg her med angivelse af hvem "synderne" er, så I kan
få det rettet.

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : AEK

Dato : 12-07-02 20:22

Hej Jette,
jeg kan sagtens logge ind på siden.
Men når jeg går i albums, og vil lægge billede ind , får jeg svaret :
Brugernavn og nr. passer ikke sammen .

Hmmm, hvad gør jeg så ?

/ Anya,

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 21:15

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:agna82$na5ho$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Hej Jette,
> jeg kan sagtens logge ind på siden.
> Men når jeg går i albums, og vil lægge billede ind , får jeg svaret :
> [...]

Monstro det så kun gælder for albummet? Jeg har lige netop opdateret
kattenes profiler med billeder uden problemer. Sofies billede er meget
lyst hvilket gi'r hende en underlig farve, men det var det bedste af de
nyere billeder jeg har, alle andre gode billder af hende (og Johan) er
killingebilleder.
Nå men nu kan i altså beundre mine 3 terrorrister, det varer jo noget
før den sidste kommer hertil.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-07-02 20:24

Hej Jette

Nøj hvor er det godt, det du har lavet *S*
Men vil lige beklage mig lidt *G*
Jeg skulle jo selvfølgelig prøve at oprette albums, men fik den besked at
mit brugernavn og brugernr ikke passer sammen.
Så det lykkedes ikke lige for mig

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 20:49

> [...]
> Jeg skulle jo selvfølgelig prøve at oprette albums, men fik den besked at
> mit brugernavn og brugernr ikke passer sammen.

Samme fejl her!

MVH Mette (som ikke tvivler det mindste på at Jette nok skal fikse
problemet!!! *S*.... og som stadig glæder sig helt vildt til at ligge
billeder ud på nettet!!!! *S*)

Fra : nitsen

Dato : 12-07-02 20:47

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev
> [...]
> Jeg skulle jo selvfølgelig prøve at oprette albums, men fik den besked at
> mit brugernavn og brugernr ikke passer sammen.

Jep - herlig ide - og hurra for Carsten der giver plads § - meeeen jeg
kan heller ette få lov te' a' putt' no'et ind - øv øv øv. Får samme fejl her
§

Mvh

Anita og Frode

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-07-02 22:44

> [...]
> Jeg skulle jo selvfølgelig prøve at oprette albums, men fik den besked at
> mit brugernavn og brugernr ikke passer sammen.

Jeg tror også, at det bliver godt.

Havde ingen problemer med at lægge billeder ind, selv om det gik meget
langsomt. Men, jeg kan ikke se dem, heller ikke Jer andres.

Kun hvis jeg klikker på Dit album (beta), kan jeg se mine billeder, og nogle
af dem endda flere gange, mens andre slet ikke er der.

Nå, det kommer jo nok til at funke *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 20:43

Kæmpe hurra!!!!

Jette! du er bare super! Det er altså smart med de nye funktioner på
siden!!!!

Jeg skal lige nu igang med at uploade billeder til siden!!!!
Jeg glæder mig meget til at se hvad det kommer til at byde på! *S*

Og det er da vildt smart med en online nyhedslæser (nu kan jeg smugkigge i
arbejdstiden! *G*) hmmm.. håber ikke at chefen læser dette!!! *LOL*

Det er da også vildt flot at vi har fået ubegrænset plads til vores side!!!
*S* Jeg synes simpelthen at denne gruppe er perfekt!!! og sikke venlige
folk er!! *S*

> Så er der fotoalbum til alle brugere på hjemmesiden. Jeg har sendt info
> ud til alle der er oprettet som brugere, hvis du ikke har modtaget mail
> fra mig, må du derfor lige sige til.

Jeg har fået din mail! *S* og iiihhhh.. jeg kan næsten ikke styre mig!!!!
Det er så fint!!!!

*G* var lige inde at kigge jettes billeder.... *S* "hvem er hvem?" he he...
det er ikke hund og hund i mellem.. men kat og kat i mellem... (hvis nogen
da kan huske programmet som havde 2 porcelænshunde som præmie) *S*

Jette.... kunne du måske få tid til at lave en afdeling hvor vi kunne lave
en bog?!?!? *S* Ja jeg pusler stadig lidt med ideen... *S* og en eller anden
sagde at det da hørte til på vores hjemmeside! *S*

Nå men nu vil jeg ind at ligge billeder ind på vores hjemmeside!!! *S*

Til de af jer der ikke har været forbi siden (hvis der er nogen der ikke har
det) Så skulle i altså prøve at kigge forbi! *S*

lige en ting til... *S*

Jeg vil godt lige høre.... er siden beregnet til os som en privat side eller
er den beregnet til at det skal være en offentlig og kendt side?!?!?

Mange hilsner
Mette

Fra : Jette

Dato : 13-07-02 04:10

"Mette Frederiksen" skrev:
> Kæmpe hurra!!!!
> Jette! du er bare super! Det er altså smart med de nye funktioner på
> siden!!!!

Sikke en entusiasme! ... men det var lige hvad jeg trængte til at
høre ovenpå alle de hovedbrud jeg har haft med albummet, hi! Det er det
der holder mig oppe til kl. 4 om morgenen, for det SKAL bare virke - kun
det bedste er godt nok til vennerne i kattegruppen

> Jeg skal lige nu igang med at uploade billeder til siden!!!!
> Jeg glæder mig meget til at se hvad det kommer til at byde på! *S*

Ja, der er jo lidt knas, men jeg arbejder på det....

> Og det er da vildt smart med en online nyhedslæser (nu kan jeg
smugkigge i
> arbejdstiden! *G*) hmmm.. håber ikke at chefen læser dette!!! *LOL*

hæ-hæ ... det var også det jeg havde i bagtankerne Der er nemlig
mange der ikke har umiddelbar adgang til nyhedsgrupper på arbejde.... og
det kan vi jo ikke have vel! hi!

> [...]
side!!!
> *S* Jeg synes simpelthen at denne gruppe er perfekt!!! og sikke

Helt og aldeles enig

> Jeg har fået din mail! *S* og iiihhhh.. jeg kan næsten ikke styre
mig!!!!
> Det er så fint!!!!

*LOL* .... hvor er du sød

> [...]
nogen
> da kan huske programmet som havde 2 porcelænshunde som præmie) *S*

Ja, mit filnavn til det billede er faktisk porcelænsfigurer.jpg, for det
var også det jeg tænkte da jeg så dem dér i vindueskarmen.

> [...]
anden
> sagde at det da hørte til på vores hjemmeside! *S*

Ja, det gør det da naturligvis også, men lad os først få det
organiseret. Det tager en del timer at lave nye funktioner på
hjemmesiden, så det er nok en fordel at lade idéen modne lidt og tage
temperaturen på interessen fra de andre brugere, før jeg går igang.

> Til de af jer der ikke har været forbi siden (hvis der er nogen der
ikke har
> det) Så skulle i altså prøve at kigge forbi! *S*

Netop! dk.fritid.dyr.kat's hjemmeside er den sejeste

> lige en ting til... *S*
>
> Jeg vil godt lige høre.... er siden beregnet til os som en privat side
eller
> er den beregnet til at det skal være en offentlig og kendt side?!?!?

Nej, vores hjemmeside er ikke et privat tilholdssted for os katteslaver
her i gruppen. Jeg mener det er vigtigt at vi via hjemmesiden får
informeret vores budskaber således den (måske og forhåbentlig) kan være
med til at forbedre vilkårene for katte i Danmark.

Så jo mere offentlig og kendt den bliver, jo bedre. Alene det faktum at
så mange brugere skriver begejstret om deres katte i profilerne, og
uploader flotte billeder af dem, mener jeg kan være med til at højne
respekten for de dejlige dyr.

Mvh. Jette

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 13-07-02 04:50

> [...]
> hjemmesiden, så det er nok en fordel at lade idéen modne lidt og tage
> temperaturen på interessen fra de andre brugere, før jeg går igang.

Jo selvfølgelig skal du ikke lave en hel masse arbejde forgæves.. jeg vil se
om jeg kan udarbejde en ide (ud fra de foreslag der er kommet) og så
præsenterer jeg den lige. Så kan folk se hvad de synes om den.

> [...]
> så mange brugere skriver begejstret om deres katte i profilerne, og
> uploader flotte billeder af dem, mener jeg kan være med til at højne

Jeg tænkte jeg ville prøve at vise den frem på fast freeway!?! hvis det da
er i orden. Fastfreeway er et sted hvor man klikker rundt på en masse
hjemmesider der er tilmeldt systemet.. på den måde kan man vise sin side
frem for en masse mennesker! *S*

MVH Mette

Fra : Eva

Dato : 12-07-02 21:34

Hej Jette
Jeg har desværre også lidt begynder vanskeligheder.
Ikke med at navn og nummer ikke passer sammen, men jeg kan ikke se alle
billederne.
Jeg kan se Joans og Majers, men ingen af de andre.
Mine egne kan jeg se når jeg går ind under "dit album", men går jeg ind
under "album" i øverste linje kan jeg ikke se dem...
Hilsen Eva, der er sikker på du har løsningen på problemet

Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agn91a$1tc6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:57

> [...]
> under "album" i øverste linje kan jeg ikke se dem...
> Hilsen Eva, der er sikker på du har løsningen på problemet

*G* jeg kan kun se jettes og maibritts billeder....

Jeg tror at nisserne (eller måske killingerne) er på spil her! *S*

MVH Mette

Fra : Elwarth

Dato : 12-07-02 22:22

Hej Jette!

Jeg har desværre også problemer. Jeg kan ikke se alle de billeder, jeg har
lagt i mit album, når jeg er logget på.
Jeg kan ikke se nogen af dem, når jeg bare prøver at gå ind i albummet.
Heller ikke de andre albums.

Venligst
Dorthe

Fra : Jette

Dato : 13-07-02 04:22

Vil bare sige til Jer alle sammen, at jeg er klar over problemerne, og
at jeg arbejder på dem.

Jeg har fået visningen af billederne til at virke (det var et rent
matematisk problem i koden, som beviser at det er aaalt for længe siden
jeg gik i skole og lavede ligninger

Problemet med "brugernavn og nr. passer ikke sammen" er straks værre...
af én eller anden grund henter den mit brugernavn uanset hvem der er
logget på *suk* ... men jeg skal nok finde ud af det

Det er dog på trods af alt lykkedes for en del af Jer at uploade
billeder... på trods af fejl og mangler, er det allerede uploadet 80
billeder fordelt på 13 brugere.

Vær opmærksom på størrelsen af Jeres billeder. De nye digitale kameraer
kan tage meeeget store billeder - større end der rent faktisk er plads
til på skærmen hos mange af Jer. Det er derfor en god idé (hvis man kan
finde ud af det) at give sine billeder en passende størrelse inden man
uploader. Her et eksempel (undskyld Lise, at jeg lige bruger dig :-}) :
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner
=Lise&picnumber=73 (husk at få hele linket med)

Til billed-newbies ligger der en vejledning på min hjemmeside webtip.dk,
hvor man kan se hvordan man kan skærer billeder til og formindsker dem i
programmet Paint, som er standard på alle windows-pc'er.
http://www.webtip.dk/grafik/paint/paint.php

Mvh. Jette

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 13-07-02 08:17

Tak for tippet, Jette *S* det har pint mig, at jeg ikke vidste, hvordan og
hvorledes, jeg fik gjort billederne mindre *S*

Det skulle være klaret nu *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 08:25

Hej Jette
Kan du ikke sende en mail til mig herhjemme, daugbjerg@c.dk
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-07-02 09:01

Hyl skrig Jette
jeg har ikke fået nogen mail, suk ....jeg bliver altid holdt
uden for det sjove, mer suk, må jeg ik' godt være med
be' om *snøft*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva

Dato : 13-07-02 10:18

Hejsa
Har lige været inde på albums og det lader til at Jette har fået det til at
virke korrekt (Hun er nu dygtig hva´ )
Jeg havde i hvert fald ingen problemer.
Og dog, et problem havde jeg: Hvor er det svært at løsrive sig fra alle de
dejlige (s)katte vi har rundt omkring i landet. (Er sikker på i vil give mig
ret i at de er dejlige)
Tak til Jette for alt det arbejde du lægger i det.
Hilsen Eva, Sacha og Tjalfe