Fejø camping
Fra : Tommy Hansen

Dato : 12-07-02 19:33

I forbindelse med nogle dejlige dage på Kragenæs Camping besluttede vi at
tage til Fejø og kigge nærmere på Fejø Camping. Efter en dejlig tur med
færgen Bukken Bruse gik vi hen til receptionen, hvor der stod en ældre dame
og talte i telefon. Vi ville lige spørge om vi måtte kigge nærmere på
pladsen og vi ventede pænt til damen havde talt færdigt, men damen valgte i
stedet at ignorere os og forsvandt ud af bagdøren.
Vi blev så enige om alligevel at smutte ind og se om pladsen var noget, så
vi senere kunne besøge den. Vi nåede kun lige 5 til 10 meter ind, så dukkede
damen igen op og spurgte hvad vi skulle. Vi forklarede vores ærinde - at vi
gerne ville se pladsen, så vi evt. senere kunne besøge den, men damen sagde
surt at det skulle vi så absolut ikke. Jeg sagde her efter at hun bare
skulle glemme alt om at vi havde været der og at vi i hvert ikke havde tænkt
os at besøge pladsen med en sådan uvenlig behandling. Damen himlede op om at
vi skulle have afleveret vores campingpas inden vi gik ind og jeg svarede så
at det var svært når passet lå på en anden campingplads og når hun bare
ignorere os da vi forsøgte at kontakte hende i receptionen.
Det er vældigt naivt at tro at campister vil ofre færgebillet for både bil
og campingvogn for at besøge en plads man ikke ved hvordan ser ud.
Vi har før besøgt mange andre pladser på samme måde når vi kom forbi og på
alle pladser har man været imødekommende og ladet os kigge.
Pladsen ser ud til at være en lukket klub for nogle fastliggere som ikke
tåler andre mennesker.
Vi har aldrig før oplevet så uvenlig og ugæstfri behandling på nogen
campingplads i DK eller i udlandet, så dette er ment som en advarsel til
andre.
Jeg har i hvertfald ikke lyst til at besøge en plads, hvor man bliver svinet
sådan til af - jeg går ud fra at det var indehaveren selv.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...