Hvordan det endte (fortsættelse af "hjælp ~
Fra : Maria Petersen

Dato : 12-07-02 19:23

Mit nye forhold gav mig efterhånden det skub jeg trængte til og nu er
min mand smidt ud.
Jeg havde længe brugt børnene som undskyldning for, at ægteskabet skulle
fortsætte, men min nye kæreste fik mig overbevidst om at livet var for
kort til at spilde tiden på sådan en mand og nu er han altså væk for tid
og evighed.
Og ved I hvad? Jeg har det bare rigtig godt nu. Jeg kan endelig
slappe af igen og ih hvor er det dejligt. Jeg er FRI! - og kan endelig
nyde min forelskelse.

Nu skal skilsmissen bare overstås....

Mvh.

Maria

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 12-07-02 20:36

Tillykke med det

Mvh Henrik Andersen

Fra : Sanne Bülow

Dato : 12-07-02 21:03

Maria Petersen <saloki2000@yahoo.dk> scribbled:

> Og ved I hvad? Jeg har det bare rigtig godt nu. Jeg kan endelig
> slappe af igen og ih hvor er det dejligt. Jeg er FRI! - og kan endelig
> nyde min forelskelse.

Tusind gange tillykke, det er virkelig dejligt at høre, må jeres liv sammen
blive fyldt med lykke og kærlighed

Knus
--
Sanne Bülow