Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon leveringsproblemer
Fra : Steen F.

Dato : 12-07-02 19:24

Jeg er på udkig efter et Canon S30, men jeg kan ikke finde én fotohandler
som har det på lager! Jeg har prøvet 7-8 forhandlere på Edbpriser.dk, men
der er op mod 3 ugers lev.tid.
Nogle der ved, hvor det kan købes her-og-nu?

---
MVH
Steen

Fabriksnyt uåbnet Canon IXUS V2 sælges.
Sælges for 3.560 kr. (selvfølgelig haves kvittering)
Se endvidere: news:agn6nd$n25$1@tux.netsite.dk

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 12-07-02 21:34

> Jeg er på udkig efter et Canon S30, men jeg kan ikke finde én fotohandler
> som har det på lager!

---

Jeg har netop købt et S40 i Elektronic World i City2. Det kostede 6299 ,- på
tilbud.

De havde 5 tilbage da jeg havde købt mit. Jeg mener bestemt jeg så et S30,
men om de har flere ved jeg ikke...

De tager ikke telefonen og man bedes lægge en besked. Jeg regnede ikke med
at høre fra dem samme dag, men blev ringet op et par timer senere. Jeg ville
lige høre om det var på lager inden jeg kørte fra Nordsjælland til Tåstrup.

De har vist ikke selv en hjemmeside, men find nummeret her...

http://www.city2.dk/ (70.24.9000)

Det er da et forsøg værd...

Mvh.
Kristian