Quick poll omkring dette nummer
Fra : Jacob E.

Dato : 12-07-02 18:52

Lige en hurtig afstemning til weekenden:

Er Will Powers - "Kissing with confidence" en klassiker?

Med ønske om en god weekend,
Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : / / dentro / /

Dato : 12-07-02 20:11

"Jacob E." <jacob-x@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Lige en hurtig afstemning til weekenden:
>
> Er Will Powers - "Kissing with confidence" en klassiker?

http://www.quickpoll.dk/inet/homepage.nsf/Docs/227A

Kender du den?

/ / dentro / /

Fra : Jacob E.

Dato : 12-07-02 22:00

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.quickpoll.dk/inet/homepage.nsf/Docs/227A
>
> Kender du den?

Nææh, det gjorde jeg faktisk ikke...??? Men mener du med dit indlæg, at mit
tiltag ikke er velanset i gruppen? I så fald skal det ikke ske igen.

Jacob Ekstrøm.

Fra : / / dentro / /

Dato : 12-07-02 22:34

> Nææh, det gjorde jeg faktisk ikke...??? Men mener du med dit indlæg,
at mit
> tiltag ikke er velanset i gruppen? I så fald skal det ikke ske igen.

Nej nej, det mener jeg ikke. Jeg ville bare lige vise dig hvordan en
afstemning kunne laves mere praktisk. Det var en form for hjælp. Jeg
tænkte på du kunne lave en afstemning hvor folk kunne gå ind og
stemme, i stedet for at få tusinder af svar her i gruppen som ikke
ville være til at overskue.
Men på den anden side - her i gruppen vil man kunne kommentere sin
"stemme" hvilken man ikke ville kunne på www.quickpoll.dk

/ / dentro / /

Fra : Jacob E.

Dato : 13-07-02 11:39

> Nej nej, det mener jeg ikke. Jeg ville bare lige vise dig hvordan en
> afstemning kunne laves mere praktisk. Det var en form for hjælp.

Okay...

> [...]
> ville være til at overskue.
> Men på den anden side - her i gruppen vil man kunne kommentere sin

Det var også det vel egentlig var meningen...

Men hvad... der er endnu ikke kommet nogle svar, så måske alligevel ingen
god idé.

Mvh Jacob Ekstrøm