Hvad skal man gøre for at få svar?
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-07-02 17:28

Hej!!

Jeg ved godt at i allesammen gå meget op i, at få samlet noget sammen mod
Breth og det kan jeg nemt forstå og hvis der er noget jeg kan hjælpe med vil
jeg meget gerne! Jeg synes det han foretager sig er dybt uacceptabel og
usmageligt.
Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig at få svar, når man skriver et indlæg
med spørgsmål. Eller er det kun forbeholdt dem der har holdt til i
nyhedsgruppen længe?

Med venlig hilsen
Heidi Bojsen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-02 17:41

Heidi Bojsen <Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk> wrote:
> Hej!!

hej heidi.....

> Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig at få svar, når man skriver et
> indlæg med spørgsmål. Eller er det kun forbeholdt dem der har holdt
> til i nyhedsgruppen længe?

hvis du nu havde kigget lidt i gruppen inden du postede dit spørgsmål ville
du have set at der var et spørgsmål indsendt dagen før dit med samme
spørgsmål... der finder du også en masse gode svar...
tråden hedder "Opfedning" og er postet af Trine Alsing den 10 juli...

til dit spørgsmål om at få en kat mere kan jeg kun sige "go for it"... der
er adskillige tråde hger i gruppen der handler om sammenføring og jeg er
sikker på at du vil kunne finde nogle gode råd på www.dk-fritid-dyr-kat.dk

jeg tror ikke det er fordi folk ikke vil svare dig at dit indlæg ikke har
fået et svar, men udelukkende fordi folk herinde ikke ser nogen grund til at
gentage sig selv dag efter dag

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 12-07-02 17:45

Det er rigtigt nok. Jeg havde set det indlæg med opfedning, men jeg synes
ikke der stod hvad jeg kunne gøre ved en kat der er underernæret. Men skal
jeg foreslå dem at give den killingfoder?
Kan jeg finde svar inde på jeres hjemmeside? Og hvordan kan man evt. fået
lavet en profil derinde?
Jeg synes det er en allertiders nyhedsgruppe, selvom nogen er jer kender
hunanden utroligt godt virker det til!

Knus Heidi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-02 17:57

> [...]
> synes ikke der stod hvad jeg kunne gøre ved en kat der er
> underernæret.
> Men skal jeg foreslå dem at give den killingfoder?

hvis den er voldsomt underernæret ( som beskrevet med tydelig rygsøjle og
ribben) synes jeg sagtens man kan supplere dens mad med lidt killingefoder i
en periode....
men killingefoderen skal ikke gøre det ud for det gode lødige
voksenfoder....

jeg kunne forestille mig at RC kitten 34 blandet med RC outdoor 30 kunne
være et godt bud til opfedning.... og så når katten når sin normalvægt
skifte til et mere passende foder efter kattens behov ....
kik evt på www.royalcanin.dk under kat og så ind på produktoversigten... der
kan man læse mere om de forskellige fodertyper.....

> Kan jeg finde svar inde på jeres hjemmeside? Og hvordan kan man evt.
> fået lavet en profil derinde?

du kan finde svar på mange forskellige ting..... prøv at kigge rundt derinde
på de artikler der ligger der... er der noget du er i tvivl om så kan du jo
altid poste et spørgsmål her... men gør dig selv en tjeneste og kik gruppen
igennem først.....
ang profil: du trykker på ny bruger i venstre side og taster ellers bare
løs

> Jeg synes det er en allertiders nyhedsgruppe, selvom nogen er jer
> kender hunanden utroligt godt virker det til!

mange af os har været i gruppen længe.... der kommer ret hurtigt en
indforstået tone fordi der bla bliver holdt "kattetræf" samt at vi har "den
hemmelige museklub" som holder møde hver gang der er udstillinger ( den
indebærer blot at man har en mus på trøjen som en broche*G* den dukkede op
til udstillingen i roskilde tidligere på året...)
det betyder dog ikke at vi ikke gerne tager pænt imod nye deltagere... vi
elsker at høre om nye og dejlige katte

Fra : Eva

Dato : 12-07-02 21:01

Hej sabina
Jeg vil lige spørge ang. " den hemmelige museklub".
Er det kun for jer, der har været med rigtig længe eller hvordan?
Jeg har nemmelig planer om at ville kigge ned til udstillingen i Ribe (Mit
første besøg på en katteudstilling), og så kunne det da være meget hyggeligt
at kunne få sat ansigt på nogen af de navne man så tit ser her på stedet.
Men jeg kan forestille mig at der er mange mennesker sådan et sted, så jeg
var lidt i tvivl om hvordan man fandt "jer".
Desuden har jeg jo ikke været med her så længe, så jeg ved ikke hvad "I" vil
sige til, at man bare kommer hen og siger hej....
Mht. til at i tager pænt imod nye deltagere, så kan jeg kun nikke
bekræftende, når det drejer sig om at skrive her i ng.
I starten var jeg lidt nervøs for at skrive ind, da i alle virkede som om i
kendte hinanden meget godt, men må sige, at jeg føler mig godt modtaget,
Tak for det og tak for gode svar når man spørger om noget.
Hilsen Eva og miav fra Sacha og Tjalfe

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0TDX8.864$Yf1.28868@news010.worldonline.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:08

Eva jeg vil bare sige: På med musen min ven *S* Nej det er ikke kun for dem,
som har været her længe.
Og ja det er smaddersmart - for så kan man finde hinanden på udstillingerne
*S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 12-07-02 21:11

"Eva" <eva@esenet.dk> wrote:
*snip*

> Men jeg kan forestille mig at der er mange mennesker sådan et sted, så jeg
> var lidt i tvivl om hvordan man fandt "jer".

Jeg var selv til min første katteudstilling her for ikke så lang tid siden,
og følte mig da oxo ret lost! Heldigvis vidste jeg dog at jeg bestemt skulle
se Helle's misser (Helle Andersen) - så jeg valsede fint op i
"informationen" og spurgte hvor jeg kunne finde Kesto og Evalotta (jeg havde
så inden fået stamnavn og den slags at vide, og vidste det var aby'ere..) -
og så gik jeg ellers ned til Helle's burer og stod og ventede så pænt på at
hun skulle komme ned! *g*
Så sådan fik jeg en lang snak om aby'ere, somalier og ildere, og blev meget
klogere! *s*

Så Eva, det er bare med at finde en som har lige de katte du tror du gerne
vil se... det virkede ihvertfald for mig! :)

--
- Sidsel
Mom to Luffe, Speedy, Stony, Loke, Damien and Sif

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-07-02 21:35

"Sidsel L. Espersen" <stalia@macfat.dk> skrev i en meddelelse
> og så gik jeg ellers ned til Helle's burer og stod og ventede så pænt på
at
> hun skulle komme ned! *g*

Hvorefter jeg kom marcherende og ubehøvlet meddelte at "jeg skal til
nominering med Kesto" og vendte om på hælen og skred med min kat
- meget høfligt og imødekommende *lol*

Vil derfor lige forberede alle potentielle publikummer på, at der en
gang imellem er lidt stress på og udstillerne nok kan virke afvisende,
hvis man kommer på et tidspunkt, hvor man skal til bedømmelse eller
andet med sin kat Det er ikke personligt ment, men man er blot
koncentreret og fokuseret på sin kat og det kan være vigtigt for katten,
at man ikke bryder de udstillingsrutiner, som man har vænnet den til at
være tryg ved.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:31

> Jeg vil lige spørge ang. " den hemmelige museklub".
> Er det kun for jer, der har været med rigtig længe eller hvordan?

(tillader mig lige at svare selvom jeg ikke hedder Sabina! *S*)
Jeg må indrømme at jeg ikke ved om det kun er for dem der har været med
længe.... *G* det spurgte jeg nemlig ikke om da jeg bare masede mig ind!
*LOL* Men der er så absolut heller ikke nogen der har sagt til mig at jeg
skulle tage den mus af trøjen! *LOL* Så jeg tror meget gerne du må tage mus
på! *S*

> [...]
> Men jeg kan forestille mig at der er mange mennesker sådan et sted, så jeg
> var lidt i tvivl om hvordan man fandt "jer".

Ja nu ved jeg jo ikke hvor mange der har mus på.. *S* sidste udstilling jeg
var på var der vist ikke nogen der havde mus på?!?
Men der aftalte vi at mødes ved scenen kl. 14.30 (tror jeg det var) Det
synes jeg var en rigtig god ide...planen var så at vi skulle på rundtur hos
alle dem der mødte op ved scenen og så se på de forskellige katte.,.. Vi var
godt nok kun 3 der mødtes ved scenen.. men det var da en start og næste gang
er vi måske 5 *S* Men jeg synes det var hyggeligt at hilse på Kristina og
Pernille og samtidig få lov at a'e deres mislinger! *S*

> Desuden har jeg jo ikke været med her så længe, så jeg ved ikke hvad "I"
vil
> sige til, at man bare kommer hen og siger hej....

Personligt ville jeg blive i himmelhøjt humør over at der var nogen der gad
komme hen at kigge på min kat.... *S* (desværre tror jeg ikke jeg skal til
ribe).

> [...]
> kendte hinanden meget godt, men må sige, at jeg føler mig godt modtaget,
> Tak for det og tak for gode svar når man spørger om noget.

Jeg havde det også sådan i starten.. jeg følte bare at jeg stillede en masse
dumme spørgsmål og ikke kunne give nogle svar tilbage til alle de andre
spørgsmål der kom....
Men jeg synes hurtigt at jeg blev en del af gruppen.... og man alle er super
flinke og hjælpsomme! *S*

Sommer hilsner
Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 12-07-02 21:54

> Ja nu ved jeg jo ikke hvor mange der har mus på.. *S* sidste udstilling
jeg
> var på var der vist ikke nogen der havde mus på?!?

Jeg havde godt nok min mus med, men den lå nede i tasken hele dagen. Jeg
havde ondt i maven og problemer med en visdomstand og så havde jeg ikke
sovet natten før (pga. de to førnævnte problemer), så jeg var temmelig
vissen og havde lidt ondt af mig selv Så jeg var ikke lige i humør til
at hilse på nogen - jeg gik vist rundt i en tåge på den udstilling. Men jeg
kommer stærkt igen på de næste udstillinger (Hamburg 3-4/8, Tåstrup 11/8 og
Ribe 31/8), hvor jeg (7*9*13) er frist og glad igen

> [...]
hos
> alle dem der mødte op ved scenen og så se på de forskellige katte.,..

Glimrende idé. Det må vi gøre igen - så kommer jeg også

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Eva

Dato : 12-07-02 22:03

Hej allesammen (incl. dem, som ikke hedder Sabina ´)
Det lyder som en god idé med sådan en rundtur.
Er der nogen der er med på den i Ribe?
Og det samme med musen.
Tænk at møde så mange kloge mennesker på et sted
Tak for svarene, som gør at jeg nu endnu mere glæder mig til den udstilling.
Hilsen Eva og miav fra Sacha og Tjalfe som altså ikke kommer med.

(Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2f41d0$0$46274$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-07-02 23:56

> [...]
og
> Ribe 31/8), hvor jeg (7*9*13) er frist og glad igen

Ang. 4/8 - lad nu være med at køre for langt - udstillingen bliver holdt i
Flensburg ) Og jeg har fået kørelejlighed, så jeg tropper op med Pinen
(gider *ihvertfald ikke* køre så langt selv - foreløbig - det var sgi
hårdt når man ikke er vant til det!)

Vi ses,
Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-07-02 12:03

> Ang. 4/8 - lad nu være med at køre for langt - udstillingen bliver holdt i
> Flensburg )

Ja, I know. Jeg ved ikke hvorfor jeg skrev Hamburg. Det var jo sidste
år, at udstillingen var en Hamburg.... nå men, hotellet er i hvertfald
bestilt i Flensburg, så det kan ikke gå helt galt (men det var heller ikke
mig, der bestilte hotel, det var Pernille

MVH Grit

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 21:23

"Eva" <eva@esenet.dk> wrote in

> Hej sabina

Selvom jeg ikke hedder Sabina svarer jeg alligevel

> Jeg vil lige spørge ang. " den hemmelige museklub".

Den opstod i forbindelse med udstilling i Roskilde. Da flere havde talt
om at tage dertil var der en der foreslog at vi jo kunne nuppe en af
kattenes mus og hæfte på tøjet. På den måde kunne vi så genkende
hinanden.

> Er det kun for jer, der har været med rigtig længe eller hvordan?

Overhovedet ikke Det er for alle som kigger her forbi, det er kun
et genkendelsestegn. På den måde ved vi at vi da har noget til fælles.

> [...]
> man så tit ser her på stedet. Men jeg kan forestille mig at der er
> mange mennesker sådan et sted, så jeg var lidt i tvivl om hvordan

Jeps, det er nemlig problemet. Indrømmet, jeg var ikke helt sikker på
om jeg ville gøre det på Roskilde, men overvandt min generthed og mødte
på den måde flere her fra gruppen, som jeg ikke havde set før. Det var
rigtigt sjovt at tale med folk man ikke kendte og så alligevel

> Desuden har jeg jo ikke været med her så længe,
> så jeg ved ikke hvad "I" vil sige til, at man bare kommer hen og
> siger hej....

Sige hej igen

Kate

Fra : Denise

Dato : 12-07-02 22:53

Hej Kate
> Indrømmet, jeg var ikke helt sikker på
> om jeg ville gøre det på Roskilde, men overvandt min generthed

Skal vi nu være helt ærlige, blev presset lidt måske ?
Hilsen Denise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-07-02 18:01

"Heidi Bojsen" <Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk> skrev...
> Det er rigtigt nok. Jeg havde set det indlæg med opfedning, men jeg synes
> ikke der stod hvad jeg kunne gøre ved en kat der er underernæret. Men skal
> jeg foreslå dem at give den killingfoder?

Hej Heidi

Jeg synes nu nok, at det er vigtigt først at få fastslået, om han ER
underernæret... Hvis han fx er en fertil hankat (ikke kastreret), så er de
ofte meget slanke/tynde, simpelthen fordi de tænker på damer, slåskampe
osv., og måske ikke bruger særlig megen tid på at spise - i det tilfælde vil
en kastration sikkert hjælpe (og det er i øvrigt en god idé uanset...).
Dernæst er godt at få checket, om han mon fejler et eller andet - du skriver
ikke, om I har haft ham til dyrlæge i forbindelse med ormekuren (som jo er
receptpligtig nu om stunder) og samtidig har fået ham checket - og har I i
øvrigt givet ham en ormekur, som også tager bændelorm?
Jeg synes ikke killingefoder er en god idé umiddelbart - det er ikke
nødvendigvis sådan, at en tynd/slank kat bare skal have tilført fedt, men
den skal fodres *ordentligt* - altså med et godt tørfoder, ikke rester og
Whiskas/Pussi og hvad nu ellers folk giver deres katte - det giver som regel
det ønskede resultat uden hverken at være for meget eller for lidt.
Med *ordentligt* foder mener jeg foder, der købes enten hos dyrlæge eller
hos dyrehandler - det kan være fx Hill's, IAMS/Eukanuba, Specific, Royal
Canin og flere andre!

> Kan jeg finde svar inde på jeres hjemmeside? Og hvordan kan man evt. fået
> lavet en profil derinde?

Du kan endnu ikke finde svar på alt - men noget - den bliver udvidet hen ad
vejen, som flere artikler mv. kommer til.
Profilen opretter du selv - vejledning findes på siden!

> Jeg synes det er en allertiders nyhedsgruppe, selvom nogen er jer kender
> hunanden utroligt godt virker det til!

Det er en god nyhedsgruppe - og ja, nogle af os kender hinanden godt, enten
personligt (for vi laver nemlig også kattetræf ind i mellem - det er rart at
få sat ansigter på eller fordi vi har "skrevet sammen" her i gruppen
Der kommer jævnligt nye til, og det er dejligt at se, at så mange er
glade for at bruge gruppen - både til seriøse spørgsmål og emner, og til
ting, der sådan er lidt mere ovre i den "lette afdeling"

Mvh. Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-07-02 21:44

> [...]
at
> få sat ansigter på eller fordi vi har "skrevet sammen" her i gruppen

Hvilket får mig til at tænke på.........
Jeg har været med i gruppen fra den blev startet og lidt før den tid,
hvor vi skrev i dk.fritid.dyr - er der nogen, der kan huske hvornår
dk.fritid.dyr.kat blev en realitet ???? Hvis ja, synes jeg, at vi hvert år
skulle huske at fejre gruppens fødselsdag ))

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 21:48

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

> [...]
> hvornår dk.fritid.dyr.kat blev en realitet ???? Hvis ja, synes
> jeg, at vi hvert år skulle huske at fejre gruppens fødselsdag

Mon ikke Nina kan? Det var jo hende som tog slæbet med at oprette
gruppen.

Kate

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-07-02 21:51

> [...]
> dk.fritid.dyr.kat blev en realitet ???? Hvis ja, synes jeg, at vi
> hvert år skulle huske at fejre gruppens fødselsdag ))

er det ikke bare at kigge i fundatsen??

der står :
1. Emne:
Katte

2. Beskrivelse:
Erfaringer, gode råd og historier om katte

3. Fundats:
Formålet er at alle katteinteresserede får et forum, hvor de kan udveksle
erfaringer, få gode råd, fortælle søde, sjove historier om egne katte, ja
kort sagt et forum hvor alt om katte kan diskuteres.

Gruppen er ikke beregnet på salg af killinger/katte af egen avl, der
henvises i stedet til den relevante gruppe under dk.marked - det er dog
tilladt at bede om gode råd vedrørende omplacering af nødstedte katte.

Der må ikke sendes indlæg med vedhæftede filer fx billeder til denne gruppe

4. Begrundelse:
Katten er efterhånden blevet det mest talrige kæledyr, samtidig med at der
hersker stor uvidenhed om katte. Det er også irriterende at skulle gennemse
en hel gruppe (dk.fritid.dyr) for at finde katterelaterede indlæg. Når jeg
sammenligner med trafikken på andre ng om katte, mener jeg der er
tilstrækkeligt med katteindlæg til at man kan oprette en ny gruppe.

Jeg foreslår at gruppen kommer til at hedde dk.fritid.dyr.katte

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstiller:
Nina El Falaki email: feca@image.dk

7. Diskussionsperiode:
29. marts 1999 til 29. april 1999
Diskussionsperioden forlænges til 9. maj 1999

ergo må gruppens fødselsdag være en af disse datoer.... jeg var her ikke på
daværende tidspunkt så nina... kan du huske det ??

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-07-02 00:24

Jeg kan altså ikke huske den nøjagtige dato *teflon*, men efter
diskussionsperioden sluttede den 9. maj, gik der lidt tid inden usenet
godkendte oprettelsen.

Kan vi måske blive enige om at sætte fødselsdagen til den 15. maj 1999?

(Tænk er det allerede 3 år siden)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lotte M

Dato : 13-07-02 00:29

> [...]

> ergo må gruppens fødselsdag være en af disse datoer.... jeg var her ikke på
> daværende tidspunkt så nina... kan du huske det ??

Google er din ven

Steen Bæk Sørensen annoncerede gruppen den 22 maj 1999.

<http://groups.google.com/groups?dq=&start=300&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&group=dk.fritid.dyr.kat&as_
drrb=b&as_mind=12&as_minm=4&as_miny=1999&as_maxd=12&as_maxm=9&as_maxy=1999&selm=7i69r4%24kkv%241%40n
ews.dknet.dk>

Så vidt jeg kan se kom første indlæg dagen efter - en klip- og vask annonce fra
"Pia" !

Da det er forskelligt hvornår grupperne oprettes på de forskellige servere, må
Steens Bæk Sørensens indlæg være "fødsels"øjeblikket.

Google opbevarer i øvrigt en masse af de gamle indlæg fra gruppen - pt er der
29.600 tråde i dk.fritid.dyr.kat-arkivet.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 00:46

Hej
Og så lige den korte link version http://makeashorterlink.com/?D20D15041
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-07-02 02:32

In article <agnoit$s6a$1@sunsite.dk>, Lotte M <info@lotte-m.dk> wrote:

> Google opbevarer i øvrigt en masse af de gamle indlæg fra gruppen - pt er der
> 29.600 tråde i dk.fritid.dyr.kat-arkivet.

Nej, hvor spøjst! Jeg har kigget lidt på nogle af de gamle indlæg og
kan faktisk godt huske nogle af navnene og emnerne...
Jeg hoppede på lige omkring det tidspunkt hvor Helle A fik Pepe
tilbage. Efteråret 1999?? Tiden løber...

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-07-02 11:27

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@macx.com> skrev i en meddelelse
> Jeg hoppede på lige omkring det tidspunkt hvor Helle A fik Pepe
> tilbage. Efteråret 1999?? Tiden løber...

Det har sandsynligvis været i juli 1999, for jeg kan huske, at jeg havde
sommerferie, da manden fra Kattens Værn kom og ringede på.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-07-02 12:49

In article <3d30008f$0$16795$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Helle
Andersen <katte@mail.dk> wrote:

> Det har sandsynligvis været i juli 1999, for jeg kan huske, at jeg havde
> sommerferie, da manden fra Kattens Værn kom og ringede på.

Sikkert nok, så... Den historie gjorde mig i hvert fald "hooked", det
var bare så utroligt at følge med i - så det er din skyld jeg er her
)

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-07-02 12:59

> Sikkert nok, så... Den historie gjorde mig i hvert fald "hooked", det
> var bare så utroligt at følge med i - så det er din skyld jeg er her
> )

Nææææ, virkelig ? Det er jeg da rigtig glad for )

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-07-02 13:19

In article <3d301638$0$16815$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Helle
Andersen <katte@mail.dk> wrote:

> Nææææ, virkelig ? Det er jeg da rigtig glad for )

Me too

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 13-07-02 05:03

> Google opbevarer i øvrigt en masse af de gamle indlæg fra gruppen - pt er
der
> 29.600 tråde i dk.fritid.dyr.kat-arkivet.

Ahhh det var da smart!!! *S*

Nu kan je frit bladre imellem alle de gode indlæg... *S*

MVH Mette

Fra : Denise

Dato : 12-07-02 23:05

Hej
Ja så er jeg også en af de "gamle" nu i mere end en forstand, var også med i
dk.fritid.dyr. Og jeg kan huske det var irriterende at læse om alle de andre
dyr, slanger, skildpadder og alt muligt, når man nu kun var interesseret i
katte, hvorfor Nina fandt ud af at oprette vores og iøvrigt også hjalp
hundegruppen. Vi har godt nok alligevel diskuteret mange ting og lært mange
nye mennesker at kende, og ikke mindst lært en masse om katte. Det har været
og er ret fedt. Ja, lad os bare holde nogle fede fødselsdagsfester for
gruppen
Hilsen Denise

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 13-07-02 06:01

Nej, han er ikke kasteret, men er indekat. Ved ikke om det har noget at
sige!!
Han har desværrre ikke været til dyrelægen selvom både min mand og jeg har
prøvet at overtale hende (Men det koster jo penge). Så vi ved generat ikke
ret meget. Jeg ved ikke om det ormekur også tog bændelorm. Det var noget vi
fik af min svigerinde, hun kunne ikke finde ud af at give sine kat det, så
hun måtte have fingerne i noget andet.
Mens min kære svigermor ikke var hjemme fik vi overtalt min svoger til at
smide det billige mad fra ALDI ud og købe noget ordentligt. Men om han
stadigvæk får det ved jeg ikke. Men min mand og jeg har snakket om at lave
en kur til dem, med nogen ordentlige katteprodukter i!

Hvor i Ribe er den katteudstilling? Det kunne jo være man kiggede forbi, jeg
bor næsten lige ved siden af!!

Knus Heidi

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 08:16

Hej Heidi
Prøv og se om du ikke kan overtale hende til en kastration. Det er synd for
en kat der ikke skal bruges i avl gå rundt og være frustreret og tænke på
piger og så ikke have muligheden. Det er næsten 100% sikkert det er derfor
den er så tynd, det var alle vores inden de blev kastrereret. Og det koster
nu ikke så meget, kan I ikke hjælpe med halvdelen.
Min mor har det også med at købe det billige kattemad i supermarkeder,
"fordi der er så langt til dyrehandlere og dyrlæger". Så vi sælger kattemad
til hende, når vi er derude har vi altid 2-4 kg blandet af vores Hills og
Iams med, og da vi normalt køber 10 kg ad gangen, så er der jo en rimeligt
kilopris. Så jeg spørger altid om hun har mere af vores kattemad inden vi
kører derud, og tager så noget med, så missen får stort set kun det gode
mad.
Hilsen Denise