FTP-server
Fra : Henrik Petersen

Dato : 12-07-02 17:08

hej læser...

Jeg kan godt koble op mod en FTP-Server(Bullet prof), serveren står inden
bag en D-link di-801 Router, med en TDC ASDL linie, det er hellerikke der
problemet er, jeg kan godt koble på FTP-Serveren, men jeg kan ikke komme
vider en til, der står download (henter mappe), så står den bare der og
venter....hvad er problemet...?

Jeg bruger selv Windows Commander 5.0

henrik

Fra : Christian Vad Peders~

Dato : 12-07-02 17:46

Hva linie sidder du selv på?

Hvis der er mange filer i det bibliotek du gerne vil hente, tager det i
nogle tilfælde rimelig lang tid inden overførslen starter, spørg mig ik
hvorfor, måske nogle andre ved det?

det kan jo også skyldes serveren er overbelastet - eller at du selv har en
meget dårlig download tid (?)

Endelig kan det jo også have noget med opsætning af FTP serveren af gøre -
men det kan du jo ik selv "pille" ved :-/

Fra : Henrik Petersen

Dato : 12-07-02 17:55

Hej du

Jeg sidder poå en asdl 2048/512 og ham der har serveren har en 1024/256..der
er kun en fil i blibloteket......
Vi har været FTP-serveren igennem....?

hjælp

henrik

Fra : Christian Vad Peders~

Dato : 12-07-02 18:09

> Vi har været FTP-serveren igennem....?
Kan han selv logge på FTP serveren via hans lokal net?

Det jeg leder efter her er om der måske er tale om et router problem så?

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 18:45

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> wrote in message
> [...]
> problemet er, jeg kan godt koble på FTP-Serveren, men jeg kan ikke komme
> vider en til, der står download (henter mappe), så står den bare der og

sæt flueben i "use passive mode" i Windows kommander

Fra : Henrik Petersen

Dato : 12-07-02 19:00

Det er det sammen resultat, den står bare men beskede download "hent
mappe"......
henrik

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 19:24

> Det er det sammen resultat, den står bare men beskede download "hent
> mappe"......
> henrik

så er det bruger rettighederne der ikke er sat korrekt på serveren, den
opsatte bruger har sandsynligvis ikke engang rettigheder til at se directory

Fra : Henrik Petersen

Dato : 12-07-02 19:35

hej

Der bruges Bullet prof FTP-Server og under User setup accounts, er der sat
flueben i alle felterne under Files og Directories..og der er så oxo skrevet
et sted på harddisken, hvor man har plads "mappe" og der er sat et navn og
et passwords på...?
hvad så..?

henrik