/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Club blah blah helevede fotsætter
Fra : Anders S..


Dato : 12-07-02 16:43

kort forhistorie

Skulle nummerportere til Club blah blah 3 juli det virker stadig ikke ingen
svar på mails kan ikke komme igennem til deres kundeservice kommer man
endelig igennem er man kommet forkert ind. og alt imens har man ingen
mobiltelefon.

snakker med en kundeservice leder onsdag som ikke ved hvad hun skal gøre hun
lover at vende tilbage, er endnu ikke sket. har lige brugt 38 min. på at
komme igennem i dag blot for at konstatere at man er kommet forkert ind og
at de ikke kan gøre noget. men lover at vende tilbage på mandag.

så mon ikke snart at selskabet lukker
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15273



 
 
Olé (13-07-2002)
Kommentar
Fra : Olé


Dato : 13-07-02 17:26

Jeg har den 21. juni 2002 modtaget simkortet fra Club blah blah, og er
stadig ikke nummerregistret i deres system, selvom de via telefon oplyste at
de nok skulle opsætte mit nummer så telefonen blev aktiv.
D.d. kan jeg stadig ikke bruge min mobiltelefon med club blah blah's
sim-kort..

Rotterne er måske ved at forlade skuden - så pengene er spildt.
Jeg har i stedet tilmeldt mig Telmore, som fungere perfekt.
Mit simkort modtog jeg 2 arbejdsdage efter bestilling.
Jeg har ikke haft behov for at tale med kundeservice - deres hjemmeside er
tilstrækkelig guide - rigtig god og overskuelig.
Jeg har opgivet at få pengene tilbage fra club blah blah - mit simkort
ligger i skuffen.
Hej fra Olé.

"Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> skrev i en meddelelse
news:3d2ef8ed$0$80812$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> kort forhistorie
>
> Skulle nummerportere til Club blah blah 3 juli det virker stadig ikke
ingen
> svar på mails kan ikke komme igennem til deres kundeservice kommer man
> endelig igennem er man kommet forkert ind. og alt imens har man ingen
> mobiltelefon.
>
> snakker med en kundeservice leder onsdag som ikke ved hvad hun skal gøre
hun
> lover at vende tilbage, er endnu ikke sket. har lige brugt 38 min. på at
> komme igennem i dag blot for at konstatere at man er kommet forkert ind og
> at de ikke kan gøre noget. men lover at vende tilbage på mandag.
>
> så mon ikke snart at selskabet lukker
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15273
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste