"scorpion fish"
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 12-07-02 15:08

Er der nogle som kender det danske navn?

K.

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 16:08

> Er der nogle som kender det danske navn?

Ja.
Dragefisk.

Fra : Kenneth S.

Dato : 12-07-02 22:44

Nyt udslip fra spritfabrik
De Danske Spritfabrikker i Dalby på Sjælland blev i dag udsat for
endnu et uheld i produktionen, hvorved 6000 liter whisky løb ud i
kloaksystemet og videre til byens renseanlæg.

Spritfabrikken havde et lignende uheld den 1. juli, hvor 37.000 liter
Gammel Dansk løb ud i renseanlægget. Den pludselige spritbelastning var
dengang så voldsom for renseanlægget, at den ufortyndede sprut flød direkte
ud i Tryggevælde Å og slog et meget stort antal fisk ihjel. Biologiske
eksperter anslår, at det kan vare op til to år, før økosystemet i åen er
genoprettet.

Det er da utroligt, at det kan ske igen

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-02 18:49

Selvtak!!!

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 22-07-02 15:12

tak for hjælpen, beklager den langsomme respons, men jeg fór afsted til
Tyskland lige efter at have skrevet beskeden.

K.