Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Colour Art Photo?
Fra : John Sahl

Dato : 12-07-02 14:47

Hejsa,

Er det noget specifikt software de bruger til at lave Colour Art Photo's?

Eller hvad er hemmeligheden bag?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 12-07-02 19:27

> Hejsa,
>
> Er det noget specifikt software de bruger til at lave Colour Art Photo's?
>
> Eller hvad er hemmeligheden bag?

Tænker du på www.colourart.dk ???????
Det er Colour Art Photo danske hjemmeside......

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : John Sahl

Dato : 12-07-02 22:01

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote:
> Tænker du på www.colourart.dk ???????

Nej mere på hvilken software eller teknik de bruger for at opnå
de fede manipulerede billeder. Kan man selv lave det?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-07-02 00:20

> Nej mere på hvilken software eller teknik de bruger for at opnå
> de fede manipulerede billeder. Kan man selv lave det?

Du er godt klar over at de er proffesionelle fotografer som lever af at lave
billeder...
Det er mest håndværket som fotograf der gør at deres billeder er gode, det
er ikke kun et spørgsmål om hvilke software...de bruger...
Du er nok nødtil at specificere din forspørgelse lidt....

Ellers kan du jo prøve at rette henvendelse til den fotograf hvis billeder
du tænker på, og spørge hvordan han har lavet det...

Fra : John Sahl

Dato : 13-07-02 06:41

Tholo - www.tholofoto.dk <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote:
> Du er godt klar over at de er proffesionelle fotografer som lever af
> at lave billeder...

Undskyld, jeg har ikke spurgt udførligt nok.
Men det eneste jeg egentlig vil vide er: De billeder som eksempelvis
ligger på http://www.tinybaby.dk er tydeligvis manipulerede på en eller
anden vis. Hvordan?

> Det er mest håndværket som fotograf der gør at deres billeder er
> gode, det er ikke kun et spørgsmål om hvilke software...de bruger...

Det er manipuleringen jeg er interesseret i.

> Du er nok nødtil at specificere din forspørgelse lidt....

Se ovenstående.

> Ellers kan du jo prøve at rette henvendelse til den fotograf hvis
> billeder du tænker på, og spørge hvordan han har lavet det...

Det er specifikt Colour Art Photo teknikken, softwaren, whatever
jeg er interesseret i.

Fra : lorentsen

Dato : 13-07-02 13:46

> Undskyld, jeg har ikke spurgt udførligt nok.
> Men det eneste jeg egentlig vil vide er: De billeder som eksempelvis
> [...]

Hej John.
Det er en sammenkopiering af 2 skud eller flere, det kan laves i mange
billedbehandlingsprogrammer.
Her er det lavet med Photoshop:
http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html

Hilsen Jørgen
-----------
www.tinybaby.dk - www.lorentsen.dk
eller når det er en morgengave - www.fotostrip.dk

Fra : John Sahl

Dato : 14-07-02 09:30

lorentsen <lofo@(remove)mail1.stofanet.dk> wrote:
Hey Jørgen,

> Det er en sammenkopiering af 2 skud eller flere, det kan laves i mange
> billedbehandlingsprogrammer.
> Her er det lavet med Photoshop:
> http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html

Tak for info, det er nogle ret fede billeder der fremkommer ved den
teknik i al fald.