Vuk inde i Kylling?
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-07-02 13:19

Da jeg læste B.T.s lunkne anmeldelse af "Gamle mænd i nye biler", så
jeg, at skuespilleren, der spiller stakkels Vuk, hedder Brian Patterson.
Er det mon samme Patterson, der i umindelige tider har været inde i
Kylling?

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids with

Fra : John Hinge

Dato : 12-07-02 13:24

On 12 jul 2002 Peter Bjerre Rosa was heard to say:

http://us.imdb.com/Name?Patterson,+Brian+(I)

Jeps, det er vuk

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-07-02 16:16

John Hinge skrev:

> http://us.imdb.com/Name?Patterson,+Brian+(I)
> Jeps, det er vuk

Stort - nu glæder jeg mig endnu mere til at se filmen!

--
Mvh. Peter
"Don't let Krusty's death get you down, boy. People die all the time.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 12-07-02 17:01

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Stort - nu glæder jeg mig endnu mere til at se filmen!

Fordi han er så blændende som Kylling, eller hvad?

....Døde Vuk ikke i IKSDH????

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Christian Muus

Dato : 12-07-02 17:14

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Fordi han er så blændende som Kylling, eller hvad?

Jo, men "Gamle mænd..." er jo også en prequel. Altså historien foregår før
"I Kina..."

Christian

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-07-02 17:19

Mikkel Selsøe Sørensen skrev:

> Fordi han er så blændende som Kylling, eller
> hvad?

Ja-da! Hans skildring af en lidende kylling, splittet mellem to
verdener, undertrykt af en bjørneskikkelse, intellektuelt begrænset, men
alligevel draget af sin herre, er både begavet og medrivende. Der drages
på fornemmeste vis paralleller til den amerikanske slaveimperialisme,
den danske salmonelladebat og ikke mindst det evigtgyldige spørgsmål om
dyrehomoseksualitet.

Nej, okay - men jeg glæder mig under alle omstændigheder til
uforpligtende sjov med gutterne fra "I Kina spiser de ris".

> ...Døde Vuk ikke i IKSDH????

Jo, men "Gamle mænd i nye biler" er en prequel og foregår altså før "I
Kina spiser de hundeprutter".

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Pipeline

Dato : 12-07-02 18:04

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på fornemmeste vis paralleller til den amerikanske slaveimperialisme,
> den danske salmonelladebat og ikke mindst det evigtgyldige spørgsmål om

*LOL*
Er du i familie med Bo Warming, eller citerer du bare fra en af hans
filmanmeldelser????

--
Hilsen/Regards
Pipeline

"I will always wear black.
At least untill they invent a darker color"

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-07-02 21:18

Peter Bjerre Rosa wrote:
> Der
> drages på fornemmeste vis paralleller til den amerikanske
> slaveimperialisme, den danske salmonelladebat og ikke mindst det
> evigtgyldige spørgsmål om dyrehomoseksualitet.

Er det ikke snarere tvivlsom kønsidentitet frem for homoseksualitet, det
handler om? Det er da vist et tilbagevendende problem, at folk ikke kan
blive enige om, om Kylling er en han- eller hun-kylling.

> Jo, men "Gamle mænd i nye biler" er en prequel og foregår altså før "I
> Kina spiser de hundeprutter".

Det kunne være meget federe, hvis de lavede et eller andet Star Wars-agtigt,
hvor Vuk dukker op som gammel jedi-mester og får endnu mere tæsk end i
1'eren. Hvorfor er det lige, at dansk film er så blottet for fantasi? Se
bare den fantasifulde historieskrivning i Blade 2.

/Nikolaj

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-07-02 14:33

> [...]
> på fornemmeste vis paralleller til den amerikanske slaveimperialisme,
> den danske salmonelladebat og ikke mindst det evigtgyldige spørgsmål om

Lyder lidt som noget Niels Frid kunne have sagt, der mangler bare lidt flere
ord som almindelige folk ikke kender, og bliver nødt til at slå op...

:)

--
Mvh Anders Houmark

Fra : LR

Dato : 15-07-02 02:33

Mikkel Selsøe Sørensen skrev i meddelelsen ...

>"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

>Fordi han er så blændende som Kylling, eller hvad?

lol

Fra : Michael Westi

Dato : 13-07-02 03:00

Sidder han ikke og vogter bjerggeder et eller andet sted.

Mvh Michael

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns924992D8DC1B6SHAYERA@193.88.15.201...

Fra : LR

Dato : 15-07-02 02:33

John Hinge skrev i meddelelsen ...
>On 12 jul 2002 Peter Bjerre Rosa was heard to say:

>http://us.imdb.com/Name?Patterson,+Brian+(I)
>
>Jeps, det er vuk

Næste spørgsmål bliver så: Er det også ham, der har skrevet tekster til
Kasper Winding?

x-fut: dk.kultur.musik

Fra : Astrid

Dato : 15-07-02 10:38

"LR" <noemail@cc.dk> wrote in message news:agt8ko$th2$1@news.cybercity.dk...

> Næste spørgsmål bliver så: Er det også ham, der har skrevet tekster til
> Kasper Winding?

Det kan være han er inden i Kasper Winding, har I tænkt på det?

/astrid

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-07-02 13:06

Astrid wrote:
> "LR" <noemail@cc.dk> wrote in message

> Det kan være han er inden i Kasper Winding, har I tænkt på det?
>
> /astrid

Gad vide hvem der så er inde i CV Jørgensen... Det er nok ham der den sure
arkitekt.. hvad er det nu han hedder.. nårh jo, Peter Olesen!!

-Sune

Fra : Astrid

Dato : 15-07-02 13:16

"Sune Mika Salminen" <salminen@bite_me.doktor.dk> wrote in message

> Gad vide hvem der så er inde i CV Jørgensen... Det er nok ham der den sure
> arkitekt.. hvad er det nu han hedder.. nårh jo, Peter Olesen!!

Nej, han er inden i Mogens Rubinstein. Sig mig, følger du slet ikke med?

/astrid

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-07-02 13:39

Astrid wrote:
> "Sune Mika Salminen" <salminen@bite_me.doktor.dk> wrote in message

> Nej, han er inden i Mogens Rubinstein. Sig mig, følger du slet ikke
> med?
>
> /astrid

Ha ha!!!!!!! Nej, jeg kommer ikke så meget ud (jeg er nemlig inde i...øhh..
nej, glem det

-Sune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-02 14:44

> Ha ha!!!!!!! Nej, jeg kommer ikke så meget ud (jeg er nemlig inde
i...øhh..
> nej, glem det

LOL

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-07-02 16:47

Sune Mika Salminen wrote:

> Gad vide hvem der så er inde i CV Jørgensen...

Gud?

Fra : Peter G.

Dato : 15-07-02 17:47

In article <3D32EE82.5050307@yahoo.com>, David Rasmussen
<pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote...

> Gud?

Nej. han er her:
http://www.livejournal.com/users/god_dot_com

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Klip venligst overflødige citater væk og svar nedenunder

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 16-07-02 21:38

Sune Mika Salminen <salminen@bite_me.doktor.dk> wrote:

> Gad vide hvem der så er inde i CV Jørgensen... Det er nok ham der den sure
> arkitekt.. hvad er det nu han hedder.. nårh jo, Peter Olesen!!

Peter Olesen, hvsi det altså er den samme PO vi tænker på, er ikke mere
eller mindre arkitekt end du og jeg. Han er _kun_ journalist og en slags
prædikant Han er slet ikke indeni noget som helst, han er helt
udenfor, han er helt udenfor rækkevidde (af den virkelige verden).

Var det ikke en skrap nedsabling?

Øh, ham den der Jørgensen? Er det den Jørgensen fra gamle dage og med et
nyudkommet album? Findes han på film?, på TV? Nå, nej, jeg trækker mig -
ellers bliver jeg vel futtet ned i mit hul igen?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 15-07-02 19:51

"Astrid" <astridity@dont.even.bother.tv> wrote in message

> "LR" <noemail@cc.dk> wrote in message

> Det kan være han er inden i Kasper Winding, har I tænkt på det?
>
> /astrid

Og så er det Kaspers søster Alberte der er inde i Luna!

../kaj

Fra : Astrid

Dato : 15-07-02 20:38

"Kenneth Ahn Jensen" <kaj@it-c.dkREMOVE> wrote in message

> Og så er det Kaspers søster Alberte der er inde i Luna!

Oh noooooooo ...

Fra : Ulrik Kold

Dato : 15-07-02 23:10

On 7/15/2002 9:38 PM, Astrid wrote:
> "Kenneth Ahn Jensen" <kaj@it-c.dkREMOVE> wrote in message

> Oh noooooooo ...

Nej, det er da Jan Rørdam, der er inde i Luna... eller Alberte ... eller...

..kold
--
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. -|- www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! -|- mig@ulrikkold.dk

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 16-07-02 06:15

> Nej, det er da Jan Rørdam, der er inde i Luna... eller Alberte ...
eller...

> .kold

Er det ikke kun med mellemrum? *FNIS*

MVH Claus

Fra : Rikke & Brian

Dato : 13-07-02 22:04

> [...]
> jeg, at skuespilleren, der spiller stakkels Vuk, hedder Brian Patterson.
> Er det mon samme Patterson, der i umindelige tider har været inde i

Ja det er det (som en anden også har svaret) noget er der lidt sjovt, er at
se på listen over produktioner har været med i (taget fra imdb):

a.. Gamle mænd i nye biler (2001) .... Vuk
.... aka I kina spiser de hunde 2 (2002) (Denmark)
b.. Jolly Roger (2001) .... Karim, arch angel
c.. Three Kings (1999) .... Camp soldier/truck driver
d.. I Kina spiser de hunde (1999) .... Vuk
.... aka In China They Eat Dogs (1999) (UK)
e.. "Bamses julerejse" (1996) TV Series .... Kylling
f.. Smukke dreng (1993)
.... aka Pretty Boy (1993)
g.. Bananen - Skræl den før din nabo (1990) .... Dr. Sno
.... aka Banana Busters (1990)
h.. "Bamses billedbog" (1981) TV Series .... Kylling

Hvordan er han lige kommet med i Three Kings, den film falder da noget uden
for alle de andre film. Ved godt at det er en meget lille rolle (camp
soldier), men alligevel, mon han har kendt en der var med i filmen, som har
fået ham med der.... sejt nok at kylling har været med i en amerikansk
action krigsfilm

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-07-02 01:38

Rikke & Brian skrev:

> Hvordan er han lige kommet med i Three Kings, den film
> falder da noget uden for alle de andre film.

Nu er IMDB jo vedligeholdt af brugerne, og det er da ikke sjældent, at
man finder fejl på deres sider. Medmindre andre her i gruppen ved bedre,
hælder jeg mest til den teori, at nogen ved en fejltagelse har koblet
den forkerte Patterson på Three Kings.

--
Mvh. Peter
"Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-07-02 02:30

On Sun, 14 Jul 2002 02:38:08 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Medmindre andre her i gruppen ved bedre,
>hælder jeg mest til den teori, at nogen ved en fejltagelse har koblet
>den forkerte Patterson på Three Kings.

Danske Banks filmklub kan selvfølgelig have fået deres info fra IMDb,
men de nævner også at Brian Patterson er med i "Three Kings":
http://www.ddbfilm.dk/gamlenye.htm

--
- Peter Brodersen

Fra : Rikke & Brian

Dato : 14-07-02 10:34

> [...]
> man finder fejl på deres sider. Medmindre andre her i gruppen ved bedre,
> hælder jeg mest til den teori, at nogen ved en fejltagelse har koblet

Jeg ved ikke hvor DVDprofiler henter deres film informationer hende, men der
er Brian Patterson også nævnt under Three Kings (det var faktisk der jeg
fandt ud af det først)

Fra : René Eske Jensen

Dato : 14-07-02 19:33

http://www.hollywood.com/celebs/detail/celeb/533895
Siger også at han er med i Three Kings. Men det kan vel skyldes at der er en
anden gut der hedder det samme.
Mvh. Rene