Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmeside til Newbie?
Fra : Jens Jensen

Dato : 12-07-02 13:11

Har købt et brugt Olympus CAMEDIA C-960 Zoom til 1000,- kr. Det er fra 2/2
2002.
er der en Dansk side hvor sådan en Digital nybegynder kan læse sig til noget
indlæring?
Jeg har ikke et døjt forstand på Digitale cameraer. det er ikke et USB
camera - men det dutter vel stadig til XP, ikke?
Jeg kan se det er et SmartMedia kort, den anden kort type hedder den Compact
Flash?
Er det ligemeget hvad strøm adaptor der købes. I manualen står der at man
skal købe en Olympus.
Jeg kan læse mig til (tror jeg nok) at man kan købe en diskette adaptor
således man kan smide SmartMediet i adaptoren og overføre billederne gennem
sit diskettedrev til PC`en, er det rigtigt.
På forhånd tak.

/Jensen.

Fra : Poul

Dato : 12-07-02 13:41