Ventetiden er slut jubii
Fra : Birgitte

Dato : 12-07-02 13:13

Nu har Hootie født
Hun har dog kun fået 1 han black mac.tabby på 128 g kl. 07.20
Han ser ud til at trives fint, han sutter fint, og Hootie er velfornøjet.
Jeg kan ikke mærke flere killinger i maven, men jeg havde jo også selv
gættet på max 3 styk for nogle uger siden.
Skulle der være en enkelt mere, kan hun jo føde senere idag, faktisk helt op
til 1 døgn efter.
Jeg venter med at tage stilling til noget som helst før der er gået 24
timer.
Har haft talt med dyrlægen allerede for et par uger siden, om netop hvis
dette problem skulle opstå.
Så hvis p.pille behandlingen har hjulpet på, at vi endelig har et afkom
efter Hootie, er vi ovenud lykkelige.
Hurricane bliver hans navn

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 12-07-02 13:28

Dejligt at høre, Birgitte

Tillykke med ham.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Pernille Scharff

Dato : 12-07-02 13:22

Tillykke tillykke, hvor herligt at det virkede....vi krydser fingre og
poter for at lille Hurricane må vokse sig til et stort og stærkt
stormvejr!!

/Pernille

Fra : Line Wolff

Dato : 12-07-02 13:25

Tillykke Birgitte!! Jeg ved hvor spændt du har været med lige præcis Hootie

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 12-07-02 13:26

Hej Birgitte
Nej, hvor skønt at høre
Et stort tillykke med ham.
Der kan nu sagtens komme en killing mere også senere end 1 døgn. Vores Midas
er blevet far til to killinger i Sverige, de er født henholdsvis d. 27/6 og
d. 29/6. Opdrætteren ved nu ikke hvilken dag der skal være deres fødselsdag
på papiret
Hilsen Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-07-02 13:49

Hvor er det dejligt at høre

Jeg synes bare det er at udfordre skæbnen at kalde en kat Hurricane *G* Det
er lissom at INVITERE til en rigtig ballademager

Jeg håber han vokser sig stor og stærk og kommer til at svare til sit navn -
trods alt!

Ja det er jo ikke ualmindeligt at killinger fra samme kuld har forskellige
fødselsdage Bøvs (desværre dødfødte) søster/bror(?) blev født et helt
døgn før ham. og dengang den første killing var født var der heller ikke
noget der tydede på at Ylle havde mere i maven, men det havde hun jo altså
alligevel Nemlig Bøv.

Fortsat held og lykke

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 14:46

Lisbeth skrev

<Jeg synes bare det er at udfordre skæbnen at kalde en kat Hurricane *G* Det
er lissom at INVITERE til en rigtig ballademager >

Min erfaring med enebørn, er at de slet ikke behøver
en invitation, til at udvikle sig til ballademagere, det
kommer helt af sig selv, fordi de er alene får de mere
opmærksomhed, og lov til mere, og det "hævner" sig
lige pludselig *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 12-07-02 14:31

Hej Birgitte...

Hvor var det dejligt at høre Tillykke med ham til både dig og
Hootie
Og selvfølgelig også held og lykke med ham

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 14:43

Hej Birgitte
Stort tillykke til did og Hootie, åhh hvor er det dejligt
at det lykkedes

mange næzemøz

Fra : Birgitte

Dato : 12-07-02 16:01

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette problem skulle opstå.
> Så hvis p.pille behandlingen har hjulpet på, at vi endelig har et afkom

Jeg ved godt at nogle hunkatte kan føde med flere dages mellemrum, vi har
selv haft en af slagsen
Hurricane bliver selvfølgelig boende her, med mindre der kommer en hun
killing.
Jeg har bare ikke kunnet tænke på andet de sidste mange uger end denne
fødsel.
Og jeg er bare så glad for at det endelig er overstået, og at det nu er
bevist, at med lidt tålmodighed kan næsten alt lade sig gøre.
Nu skal vi lige tænke tingene godt igennem, og se om der sker noget uventet
de næste 14 dage, det tror jeg nu ikke, Hurricane virker meget stærk.
Hvis alt går efter planen, og der intet sker, kunne vi måske fristes til at
prøve nok en parring med Hootie, men med en anden hankat
Men det tør jeg slet ikke tænke på endnu.
Tak for ALLES støtte og søde omsorg, det har virkelig været med til, at jeg
nervemæssigt selv har kunnet holde tiden ud.
Missehilsner fra Birgitte

Fra : Eva

Dato : 12-07-02 20:17

Tillykke med den lille ny til både dig og Hootie.
Jeg er sikker på i vil få stor glæde af ham.
Hilsen Eva
Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2ec7bb$0$12711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-07-02 20:21

Åh Birgitte - stort tillykke med Hootie's misling
Har tænkt meget på jer de sidste par dage, har været så spændt på
resultatet.
Dejligt at Hootie + bebs har det godt.

Nus og knus fra
Joan, Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:11

Hejsa!

Kæmpe tillykke.... ihhh jeg glæder mig også til at jeg en dag skal være
far!!!!

Jeg glæder mig meget til at se billeder af den lille nus.....!!! *S*

Potedask
Cæsar

Fra : nitsen

Dato : 12-07-02 22:26

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev
> Nu har Hootie født
> Hun har dog kun fået 1 han black mac.tabby på 128 g kl. 07.20
> Han ser ud til at trives fint, han sutter fint, og Hootie er velfornøjet.

Tillykke herfra til både Hootie og dig - dejligt det lykkedes at få en lille
"orkan" §

Missemiauuuuuer fra

Anita og Frode

Fra : Christina K

Dato : 12-07-02 22:00

Hej Birgitte

Tillykke tillykke!! Askepot, Calibra og Boogaloo og resten af beboerne
her på Stendalen ønsker jer rigtig mange gange tillykke og håber at han
bliver en lille sej krabat

Go' fornøjelse med Hurricane

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Birgitte

Dato : 13-07-02 10:45

Idag er jeg helt sikker på, at der ikke er flere killinger i maven.
Så det blev til en lille sej "Orkan" Hurricane.
Han vejede igår morges kl. 07.20 ved fødslen 128 g og her kl 10.00 til
morgen vejede han 144 g, så han trives i bedste stil.
Både Hootie og søn har det fint, Hootie tager sig rigtig godt af ham, og jeg
har lagt et par små tøjdyr ned til ham, så han har noget at putte sig ind
til, hvis Hootie forlader kassen for at spise.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Alsing

Dato : 13-07-02 11:27

Hej Birgitte

Tusind tak for updaten.. Og så et kæmpe tillykke herfra *sms*

Og så skal vi snart se MASSER af billeder ik ??

Hilsen
Trine

Fra : Kate

Dato : 13-07-02 17:01

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

> Idag er jeg helt sikker på, at der ikke er flere killinger i maven.

Hvor ærgerligt at han skal være enebarn, men hvor godt at Hootie kunne
genemføre graviditeten dennegang.

> Så det blev til en lille sej "Orkan" Hurricane.

Ja, det navn er vist meget passende til den unge mand

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-07-02 20:10

Hej Birgitte.

Masser af forsinkede potedask og tillykker fra "Menageri von Friberg".

Jeg erklærer mig enig med Lisbeth omkring risikoen ved navnet - men på den
anden side har vi jo selv lige bestemt at vores nye lille missepige skal
hedde Hekla! *G*

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-07-02 20:14

> anden side har vi jo selv lige bestemt at vores nye lille missepige skal
> hedde Hekla! *G*

EJ ALTSÅ LARS!!! Her styrter jeg ind på Jeres hjemmeside for at finde ud af
hvem Hekla er, og så står der ingenting
Hvem er hun efter? Og må vi be om nogle billeder, tak!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-07-02 21:09

Hej Grit.

Altså - det må du meget undskylde *S*
Hanne siger, det er en hemmelighed, men hvis det bliver mellem os, er hun en
søster til Frigg - dvs. efter Buens Brynhilde & Floresta Leaò's Sigurd, født
for 16 dage siden, sortblotched/hvid - som vi fik tilbudt af Berit & Andreas
fordi Frigg skal neutraliseres. Vi har ingen billeder af hende endnu, men du
skal blive den første der får det at vide, når vi får nogle.

Mvh. Lars & Hanne
--

Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-07-02 22:26

> [...]
en
> søster til Frigg - dvs. efter Buens Brynhilde & Floresta Leaò's Sigurd,

Hej Lars og Hanne

Ok, I er tilgivet
Og jeg skal nok lade være med at sige det til nogen *grin*

MVH Grit